در حالی خبر توافق مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با تیمی از ترکیه عنوان می‌شود که هنوز باشگاه استقلال خوزستان واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.
کد خبر: ۶۲۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 02 July 2018

برخی رسانه‌های ترکیه از احتمال جذب یونس دلفی توسط باشگاه ترکیه خبر دادند؛ این رسانه‌ها مدعی شده‌اند که مدیر باشگاه بشیکتاش که باشگاهش فصل گذشته مشکلات مالی زیادی داشته، تصمیم به جوانگرایی گرفته است. یونس دلفی، وینگر ۱۷ ساله تیم ملی جوانان ایران و باشگاه استقلال خوزستان هم طبق همین ادعا مد نظر باشگاه بشیکتاش قرار گرفته است.

همچنین در حالی از توافقات اولیه یونس دلفی، مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان با باشگاه بشیکتاش ترکیه عنوان می‌شود که هنوز باشگاه استقلال اظهارنظری دراین خصوص نداشته است.

این بازیکن که امروز نیز اهواز را برای حضور در اردوی تیم‌ملی امید ترک کرد، تحت قرارداد باشگاه استقلال خوزستان است و آن‌ها باید درخصوص انتقال او به این تیم ترکیه‌ای یا تیم دیگر تصمیم‌گیری کنند.

دلفی در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم نیز قصد داشت کار خود را در یک تیم هلندی دنبال کند که باشگاه استقلال خوزستان با این موضوع به دلیل این‌که همگاهنگی‌های لازم با باشگاه صورت نگرفته بود، مخالفت کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار