استاندار مازندران درجلسه شورای اداری تاکیدکرد؛
استاندار مازندران گفت: از دیرزمان نگاه غیرکارشناسانه برای مازندران وجود داشته است که یک استان برخوردار است و این دیدگاه سبب عدم توسعه یافتگی و نرخ بالابیکاری در این خطه سرسبز شد.
کد خبر: ۶۲۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 06 July 2018

فوریت ضرورت فعالسازی اقتصاد دریا محور وپتانسیلهای بنادر در مازندرانبه گزارش خبرنگار ما ، مهندس محمد اسلامی در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری برگزار شد افزود: مردم ولایتمدار مازندران وفادار به انقلاب اسلامی هستند و در همه صحنه‌ها به انحا پیوسته گسترده در تمام عرصه‌ها حضور چشمگیر دارند و هرگز نوسانی طی تاریخ وجود ندارد که مردم شهیدپرور مازندران دچار بی تفاوتی وسستی باشند.

مقام عالی استان خاطر نشان کرد؛ از گذشته تاکنون باوری ناصحیح وغیر کارشناسی برای مازندران وجود داشته است که این خطه سرسبز استان برخوردار است و این نگرش سبب عقب‌ماندگی و بیکاری در مازندران شد.

نماینده عالی دولت درمازندران تصریح کرد؛ محور اصلی استان مازندران کشاورزی است که بر پایه تولید و اشتغال بنیان گذاری شده است و به این دلایل که مازندران درراستا صنعتی شدن پیش رود دچار بایدها و نبایدهایی شد و این امر فرصت شغلی برای نیروی انسانی که باید بوجود می‌آمد را دچار عقب‌ماندگی کرد.

این مقام مسؤول با یاداوری اینکه مازندران ظرفیت بالایی در حوزه علم و دانشگاهی دارد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت متنوع مازندران باید هم‌گرایی در آمایش سرزمین داشته باشیم.

رییس شورای اداری مازندران اضافه کرد: با توجه به مطالعاتی که برای آمایش انجام شد راه‌اندازی اتاق فکر را در دستور کار قرار دادیم تا تمام صاحب‌نظران و مردم در هر گرایش فکری وتوان تخصصی مشارکت کنند.

مقام عالی استان ؛ با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در استان وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبار رها شد، ادامه داد: تلاشمان بر این است پروژه‌های ناتمام استان را به سرانجام برسانیم.

استاندار مازندران درباره قابلیت‌های بنادر مازندران نیز گفت: اقتصاد دریامحور را دنبال می‌کنیم و بندر امیرآباد به دلیل ظرفیت بالایی که دارد و می‌توان اقتصاد دریا محور را در این بندر توسعه داد.

این مقام مسؤول بخاطر نشان کرد: روزانه 3 هزار و 600 تن زباله در استان تولید می‌شود که تا پایان امسال تعدادی از زباله‌سوزها در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مهندس اسلامی بااشاره به راه اندازی میزخدمت و بازگشایی امورات اربابان رجوع در ادارات سطح استان گفت: اداره دولتی هدف نیست بلکه یک فرصتی است که هدف ان خدمت رسانی به مردم می باشد
استاندار مازندران اضافه کرد دشمن هم بر این باوراست تا نارسایی‌های جامعه را تبدیل به براندازی کند و این امر وظیفه ما را در برابر مردم سنگین‌تر می‌کند و نباید از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار