امام جمعه بندر ماهشهر:
امام جمعه بندر ماهشهر گفت: مسئولان با خدمات‌دهی مناسب و به موقع مانع شکل‌گیری نارضایتی و اعتراض مردم شوند.
کد خبر: ۶۲۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 06 July 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به مشکل اخیر آب شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: از مسؤولان اجرایی که به صورت جهادی وارد عمل شدند تقدیر و تشکر می‌کنم. هر وقت مسؤولان به شکل جهادی ورود کردند در انجام کارهای بزرگ موفق شده‌اند.

وی افزود: دشمنان این ملت مترصد کوچک ترین فرصت‌ها هستند و از تجمع‌ها و اعتراضات مسالمت‌آمیز و به حق مردم سوءاستفاده کرده و جیره و مواجب می‌گیرند که این تجعمات را به آشوب و اغتشاش بکشانند. این افراد مزدوران و غلامان حلقه به گوش آمریکا و صهیونیسم هستند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر بیان کرد: مردم صبور باید هوشیار باشند و بصیرت بالای خود را حفظ کرده و مسئولان نیز پیشگیری کنند و با خدمات‌دهی مناسب و به موقع مانع شکل‌گیری نارضایتی و اعتراض مردم شوند. باید از نیروهای امنیتی و انتظامی نیز که سنگ تمام گذاشتند تقدیر و تشکر کنم. این نیروها در تأمین امنیت و برخورد با ایادی دشمن از جان مایه می‌گذارند.

وی با اشاره به اعتراضات صنفی برخی کارگران در مصلی نماز جمعه گفت: اداره کار باید به این موضوعات با جدیت رسیدگی کند و اگر حق با آنها است حقوقشان را احقاق کند و اگر ادعای آنها باطل است موضوع را صریح و شفاف اعلام کنند.‌

غبیشاوی متذکر شد: نباید اجازه دهیم کار به جایی برسد که صبر این افراد به سر آمده و این مسئله منجر به تجمع و تحصن و اعتراض شود و ضد انقلاب نیز از فرصت سوءاستفاده کرده و این اعتراضات را به آشوب کشانده و موضوع نیز در رسانه‌های بیگانه و فضاهای مجازی منعکس شود.

امام جمعه بندر ماهشهر تأکید کرد: البته رفع برخی مشکلات و معضلات کار ساده‌ای نیست. تبعیض‌ها و حقوق‌های نجومی از این دست مسائل است که باید مورد توجه قرار بگیرد. کارگری که در این گرمای طاقت‌فرسا زحمت می‌کشد و عرق می‌ریزد و می‌بیند کارمندی که زیر باد کولر و در آسایش و رفاه کامل مشغول به کار است ۲۰ برابر او حقوق می‌گیرد را نمی‌توان مجاب کرد. این تبعیض است و قابل تحمل نیست.

وی افزود: دولت و مجلس و دستگاه قضایی اگر می‌خواهند مشکلات را به صورت ریشه‌ای حل کنند باید این فاصله‌ها را کم کنند. دشمنان ما همیشه آماده‌اند تا کشور ما را به سوریه تبدیل کنند اما تاکنون مردم ما اجازه چنین کاری را نداده‌اند.

غبیشاوی تصریح کرد: مقاومت امروز در فلسطین، سوریه و یمن به پشتوانه ام‌القرای جهان اسلام، جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران و امثال سردار سلیمانی است. به همین دلیل دشمنان کینه سختی از نظام دارند و اگر کوچک‌ترین بهانه و راهی پیدا کنند همه را به نابودی می‌کشانند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در پایان گفت: مسئولان نباید کوچک‌ترین بهانه‌ای دست دشمنان داخلی و خارجی بدهند. نظام و ملت ما با این همه نعمت‌های خدادادی، نیروی انسانی، منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی بی‌بدیل این ظرفیت را دارد که در جهان نمونه شود. کافی است که مدیریت‌ها، مدیریت‌های جهادی و نیت‌ها صاف شود و مقداری شهامت و شجاعت در اجرای قوانین داشته باشیم

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار