سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان خبر داد:
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اظهار کرد: در راستای کنترل بیماری ها و انگل های مشترک دام های اهلی و حیات وحش که از طریق نوشیدن آب آلوده منتقل می شوند، ماموران منطقه حفاظت شده باشگل شهرستان تاکستان نسبت به پاک سازی و ضد عفونی کردن تمام آبشخورهای مشترک دام های اهلی و حیات وحش اقدام کردند.
کد خبر: ۶۳۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 23 July 2018

پاک سازی و ضدعفونی کردن آبشخورهای منطقه حفاظت شده باشگل شهرستان تاکستانبه گزارش تابناک قزوین، سیاوش غیاثوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اظهار کرد: در راستای کنترل بیماری ها و انگل های مشترک دام های اهلی و حیات وحش که از طریق نوشیدن آب آلوده منتقل می شوند، ماموران منطقه حفاظت شده باشگل شهرستان تاکستان نسبت به پاک سازی و ضد عفونی کردن تمام آبشخورهای مشترک دام های اهلی و حیات وحش اقدام کردند.

 غیاثوند گفت: با توجه به اینکه در مراتع منطقه، آبشخورها به صورت مشترک مورد استفاده حیات وحش و دام های اهلی قرار می گیرد، تمامی آبشخورها از خزه و شاخ و برگ گیاهان پاک سازی و سپس با محلول مناسب ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ ضد عفونی شدند.

وی افزود: عملیات پاکسازی و ضدعفونی کردن چشمه ها و آبشخورهای منطقه حفاظت شده باشگل ادامه داشته و تا پایان فصل چرا چند مرتبه تکرار خواهد شد.

 سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در پایان عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در حیات وحش استان هیچگونه بیماری واگیر دار مشاهده نشده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار