امام جمعه تربت حیدریه در نماز عید فطر:
امام جمعه تربت حیدریه گفت: تا زمانی که ظلم و ستم و غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس و حمایتهای آمریکا از جنایات منطقه وجود داشته باشد، استکبار ستیزی ملت ایران ادامه دارد.
کد خبر: ۶۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 18 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از تابان تربت، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار در خطبه های نماز عید فطر تربت حیدریه افزود: بیش از ۱۰۰ روز است که رژیم کودک‌کش ال سعود با حمایتهای تسلیحاتی و اطلاعاتی امریکا و ارتجاع عرب مردم بی دفاع و مظلوم یمن را به شهادت می رساند و سازمان ملل با سکوت مرگبار خود از این جنایات حمایت می کند.

وی بیان کرد: راه اندازی گروههای تکفیری و داعش در منطقه با کمک عربستان و آمریکا جنایتی دیگر را در کشورهای اسلامی رقم زده و ملت ایران تا مادامی که سیاستمداران سفاک امریکا به خوی استکباری خود ادامه دهند لحظه ای از آرمان استکبارستیزی خود پا عقب نخواهد گذاشت.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی ادامه داد: ملت انقلابی ایران با حضور مقتدرانه درهمه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی به دشمن اعلام کرد که هیچگاه از آرمانها و اهداف خود کوتاه نمی آید و در راه آن تاپای جان ایستاده است.

شریعتی تبار با تقدیر از زحمات ۱۲ ساله گروههای مذاکره کننده با غربی‌ها، تصریح کرد: این جمع بندی و متن برجام محصول خون شهدای هسته‌ای، مقاومت ملت، تدابیر هوشمندانه رهبری نظام و همچنین محصول شعار کوبنده مرگ بر آمریکای ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: مشکلات داخلی و اقتصادی ملت ایران در این متن برجام حل نخواهد شد و باید با ایجاد انگیزه و میدان دادن به جوانان متعهد و متخصص و با حمایت از تولید داخلی و ترویج مصرف کالای ایرانی اقتصاد کشور را شکوفا کنیم.

نماز عید سعید فطر شهر تربت حیدریه صبح امروز با حضور هزاران مومن روزه دار در مصلی نماز جمعه(پیشکوه) برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار