استاندار یزد:
استاندار یزد با تاکید بر اهمیت نقش آموزه های قرآنی در انجام مطلوب همه وظایف و تکالیف از جمله مدیریت گفت: اهتمام مدیران استان به حضور در محافل قرآنی باید بیشتر شود.
کد خبر: ۶۳۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 26 July 2018

محمود زمانی قمی در نشستی با جامعه قرآنی استان افزود: رفتار مدیران در جامعه اثرگذاری زیادی دارد.
وی تصریح کرد: فعالیت های قرآنی جزو زیرساخت های فرهنگی کشور محسوب می شود و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
استاندار یزد با تاکید بر اهمیت فعالیت موسسه های قرآنی تصریح کرد: دستگاه های دولتی نباید در خصوص صدور مجوز برای این موسسه ها مانع تراشی کنند.
زمانی قمی افزود: همانگونه که دستگاه های دولتی استان در حوزه اقتصادی مکلف به تسهیل گری برای صدور مجوز فعالیت سرمایه گذاران شده اند، دستگاه مرتبط با امور قرآنی نیز باید برای صدور مجوز برای این موسسه ها را تسهیل کنند.
وی بر لزوم اختصاص اعتبار مالی مناسب برای فعالیت های قرآنی و واگذاری این فعالیت ها در دستگاه های دولتی به موسسه های قرآنی تاکید کرد.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: به زودی طرحی به عنوان نمونه در کشور ارائه می شود که با مشارکت آنان در فعالیت های مختلف، بسیاری از مشکلات اقتصادی خانواده ها رفع خواهد شد. 
محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز گفت: هرچند جامعه درگیر موارد مهمی از جمله مشکلات اقتصادی و مسایل مرتبط با کمبود آب است اما نشست های قرآنی در دوره جدید مدیریتی استان نسبت به گذشته بیشتر شده است.
در این نشست شماری از مدیران و نمایندگان موسسه های قرآنی استان دیدگاه ها و انتظارات خود در خصوص حمایت مسئولان از فعالیتهای قرآنی را مطرح کردند.
همچنین در این نشست از فاطمه صادق زاده قرآن آموز برتر استان تجلیل به عمل آمد.
هم اکنون 118 موسسه قرآنی مجوز دار در مناطق مختلف استان یزد فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار