رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از نبود هم افزایی و همکاری میان مسئولان محلی به عنوان دلیل عقب ماندگی آبادان نام برد.
کد خبر: ۶۳۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 28 July 2018

حسن کمری ضمن اشاره به اینکه مهمترین خاصیت مشکلات و عقب ماندگی آبادان این است که این مشکلات ناشی از نبود پول و اعتبار و یا کم توجهی نظام نیست، گفت: آبادان منابع مالی غنی و توجه خاص مسئولان نظام را دارد اما به نظر می رسد مشکل اساسی از ما مسئولان محلی است که به خوبی همکاری و هم افزایی نداریم و در ادای حق مردم و بهره برداری از فرصت‌های موجود کوتاهی می کنیم.

وی افزود: مراجعات شهروندان به شورا برای طلب خواسته های اولیه و بر حقشان است اما برای فراهم سازی شرایط برای دستیابی به این حقوق اولیه نیاز به همراهی مدیران شهرستان داریم که متاسفانه در برخی موارد کوتاهی می شود.

کمری اظهار کرد: اگرچه شنیدن ویژگی های منحصر به فرد آبادان در گذشته، مایه افتخار است اما درباره فرصت های موجود امروزی کمتر صحبت شده است، مشکلات آبادان خاص و منحصر به فرد است و ویژگیهای خاص خود را نیز دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: نگاه حاکمیت به آبادان نگاه خاصی بوده و هست به طوری که در دوره های مختلف امتیازات و امکانات خاصی را برای این شهر ایجاد و به بهر ه برداری رساده است.

کمری گفت: باید به دنبال هم افزایی، کمک به یکدیگر، شناسایی و توجه خاص به فرصت های منحصر به فرد شهر، اجرایی و مردم محور کردن فرصت ها باشیم تا مورد قضاوت بد آیندگان قرار نگیریم.

وی اظهار کرد: از تمامی مدیران ادارات شهرستان به ویژه مدیران شرکت هایی که پایگاه اقتصادی آبادان محسوب می شوند می خواهیم شهرداری آبادان را به عنوان یک نهاد مردمی که امور زندگی شهروندان به آن مربوط است را مورد توجه و حمایت بیشتری قرار دهند و کمک به شهرداری را کمک به مردم آبادان بدانند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار