امام جمعه موقت بندر ماهشهر:
امام جمعه موقت بندر ماهشهر گفت: دولت باید به وضعیت روستاها و معیشت روستاییان توجه بیشتری کند.
کد خبر: ۶۳۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 27 July 2018

حجت‌الاسلام سیدنزار موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امام راحل راحل (ره) در وصیت‌نامه خود فرمودند علمای اعلام و ائمه جماعات و خطبا بر حجم ارشاد و رهنمودهای خود بیافزایند و قشرهای میلیونی مردم را متوجه طرق نگهبانی از اسلام و احکام مقدسه و حراست از جمهوری اسلامی نمایند و این اهمیت نماز جمعه را از دیدگاه امام راحل نشان می‌دهد.

وی در ادامه به حوادث کشور یمن اشاره کرد و افزود: بر اثر ظلم‌هایی که بر مردم کشور یمن می‌شود شاهد فقر و بیکاری هزاران نفر و از بین رفتن زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی و شیوع بیماری‌های واگیردار هستیم و از این ظلم به خداوند و امام زمان (عج) شکایت می‌کنیم.

خطیب جمعه بندر ماهشهر همچنین با اشاره به مشکلات روستاهای بخش مرکزی این شهرستان عنوان کرد: دامداران و کشاورزانی که در روستاها زندگی می‌کنند ولی‌نعمت ما هستند و باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند. دولت باید به وضعیت روستاها و معیشت این افراد توجه بیشتری کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دولتمردان فرمودند دولت باید به گونه‌ای کار و اقدام کند که تصویر دولت در چشم مردم همچون گروهی توانا و کارآمد باشد که در حال تلاش هستند.

موسوی به بخش دیگری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: آمریکا و رژیم خبیث صهیونیستی می‌خواهند معامله‌ای را برای فلسطین و قدس شریف انجام دهند به نام معامله قرن. یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که نه این اتفاق می‌افتد و نه معامله قرن.

امام جمعه موقت بندر ماهشهر بیان کرد: این دشمنی صهیونیست‌ها با مقاومت روزافزون جریانات مختلف در فلسطین مواجه شده و برای جبهه مقاومت آرزوی نصرت الهی و پیروزی داریم.

وی در پایان به ماه‌گرفتگی امشب اشاره کرد و گفت: امشب طولانی‌ترین ماه‌گرفتگی قرن اتفاق خواهد افتاد و در حوادثی همچون ماه‌گرفتگی، خورشیدگرفتگی، زلزله و ... نماز آیات واجب خواهد شد و این نماز باید اقامه شود

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار