حواشی بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی؛
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی‌که بعد از چهار سال میزبان یک بازی لیگ برتری شده بود در برابر تراکتورسازی به تساوی بدون گل رسید.
کد خبر: ۶۳۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 27 July 2018

از سری رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران امشب تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* این بازی را کوپال ناظمی با کمک علی میرزابیگی و جلیل شعرانی سوت زد و در آن به یوسف وکیا و عباس عسکری (نفت) و علی طاهران (تراکتورسازی) کارت زرد نشان داد.

* نفت مسجدسلیمان در این بازی با ترکیب: میلاد فراهانی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولیالی، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، محمود قائدرحمتی (۶۸- پیمان میری)، علیرضا علیزاده، میلاد میداودی (۸۰- اکبر آفاقی)، حسین دوستدار (۸۳- صادق صادقی) و عباس عسکری بازی کرد.

* تراکتورسازی تبریز نیز در این بازی با ترکیب: محسن فروزان، علی طاهران (۷۸- ساسان مهدی‌زاده)، علی عبدالله‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، علی اسماعیلی، یوسف سیدی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور (۶۰- رضا عبدی) و احسان پهلوان در برابر حریف صف آرایی کرد.

* استادیوم شهید بهنام محمدی پس از چهار سال بار دیگر میزبان دیدارهای لیگ برتر شد و تیم نفت مسجدسلیمان در این ورزشگاه به دیدار تراکتورسازی رفت.

* در تعطیلات میان فصل تعداد سکوها و صندلی‌های ورزشگاه مسجدسلیمان افزایش پیدا کرد تا هواداران مشکلی برای تماشای دیدارهای نفت نداشته باشند.

* قبل از آغاز مسابقه به‌دلیل درگذشت علی پروین رئیس سابق هیئت والیبال خوزستان یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* تعداد اندکی از طرفداران تراکتورسازی در استادیوم مسجدسلیمان حضور یافتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.

* تیم تراکتورسازی به‌دلیل حاضر نشدن مدارک بازیکنان خارجی‌اش در شرایطی به میدان رفت که تنها سه بازیکن ذخیره روی نیمکت داشت.

* داور مسابقه به‌دلیل گرمای هوا در اواسط نیمه اول وقفه خنک کردن بازیکنان را اجرا کرد.

* محمد طیبی مدافع تراکتورسازی و میلاد میداودی کاپیتان نفت در اواسط نیمه اول جروبحث لفظی داشتند که داور ضمن قطع جریان مسابقه با این دو بازیکن صحبت کرد.

  • در نیمه دوم نیز وقفه خنک کردن بازیکنان به اجرا گذاشته شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار