مدیر شعب بانک مسکن همدان اظهار داشت: ۷۶۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خرید و ساخت مسکن از ابتدای شکل گیری صندوق مسکن یکم تاکنون در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۳۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 28 July 2018

 مدیر شعب بانک مسکن همدان اظهار داشت: ۷۶۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خرید و ساخت مسکن از ابتدای شکل گیری صندوق مسکن یکم تاکنون در این استان پرداخت شده است.
 
به گزارش ایرنا، رسول مالمیر گفت: این میزان تسهیلات بانکی برای خرید و ساخت یک هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی پرداخت شده است.

وی افزود: ۷۸۵ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۵۳۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تا پایان سال گذشته و ۳۲۹ فقره با رقمی افزون بر ۲۲۷ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال در چهار ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک مسکن همدان اضافه کرد: آمار‌ها گویای افزایش استقبال متقاضیان از طرح مسکن یکم در این استان است.

مالمیر بیان کرد: استفاده کنندگان از تسهیلات طرح مسکن یکم به علت آشنایی از نزدیک با مزایای این طرح شامل سود اندک، اقساط کم با بازپرداخت طولانی دیگر افراد را به بهره گیری از این تسهیلات تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع، کارکنان بانک‌های مسکن همدان نسبت به سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات به مشتریان اقدام کرده تا خاطره خوشی در ذهن آن‌ها نقش ببندد.

مدیر شعب بانک مسکن همدان بیان کرد: طرح مسکن یکم از ۲ سال پیش آغاز شد و تاکنون با گشایش هفت هزار و ۶۹۸ فقره حساب صندوق یکم و مانده‌ای حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال توانسته است بیش از ۲۰۸ درصد از هدف خود را محقق کند.
مالمیر ادامه داد: بانک مسکن همدان برای افزایش پرداخت تسهیلات مسکن یکم، علاوه بر برنامه ریزی بلندمدت، با بهره گیری از راهبرد‌های مختلف، طرح‌های متنوع ابلاغی به شعب را به خوبی اجرایی کرد.

وی گفت: برای دستیابی به اهداف خود در گام نخست مزیت‌های بی نظیر این خدمت برای همکاران تشریح شد تا با ارتقای خودباوری و ایجاد درک مشترک بیشتر با برنامه‌های ابلاغی مدیریت همسو و همراه شوند.

مدیر شعب بانک مسکن همدان افزود: همچنین در رایزنی با مدیران کل دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، گردهمایی با حضور کارشناسان با هدف تشریح مزایای حساب مسکن یکم، تبلیغات محیطی گسترده صورت گرفت.

مالمیر تاکید کرد: برای همراه کردن مدیران دستگاه اجرایی با این طرح، در نشستی با مدیران کل، تاثیر طرح مسکن یکم در ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و به تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی تبیین شد.

وی درباره سهمیه پیش بینی شده برای همدان از محل طرح مسکن اولی گفت: در این طرح سهمیه‌ای برای استان‌ها مشخص نشده بنابراین این فرصت مهیا است تا شهروندان و هر مدیریتی با توجه به توان و تلاش خود از مزایای آن استفاده کند.

مدیر شعب بانک مسکن همدان اظهار داشت: بخش مسکن، پیشران اقتصاد کشور است بنابراین ضرورت دارد همه سازمان‌های مرتبط با بخش مسکن از جمله شهرداری ها، راه و شهرسازی، نظام مهندسی، انجمن انبوه سازان، مشاوران املاک، اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی پای کار بیایند و به صندوق مسکن یکم نگاه تجاری نداشته باشند.

مالمیر ادامه داد: افزایش استقبال از این طرح، ایجاد رونق در بخش مسکن، ایجاد فرصت‌های شغلی، افزایش سطح درآمد عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد.

استان همدان دارای ۳۵ شعبه بانک مسکن است که ۲۰ شعبه آن در مرکز استان و ۱۵ شعبه دیگر در ۹ شهرستان تابعه قرار دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار