معاون اقتصادی استاندار یزد تأکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان این‌که جهاددانشگاهی نهادی چابک است که باید از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده کرد،‌گفت: مسئولان باید استفاده از ظرفیت‌های علمی،‌ فرهنگی و اقتصادی جهاددانشگاهی را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۳۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 01 August 2018

«علی زینی‌وند» با بیان این‌که 16 مرداد سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی است، ‌اظهار کرد:‌ جهاددانشگاهی واحدی علمی است که ضمن برخورداری از کادر مجرب در استان و کشور نقش مهمی در توسعه علمی و آموزشی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از جهاددانشگاهی برای توسعه اقتصادی استان و کشور،‌افزود:‌ پیشتبانی از ایده‌های پژوهشگران جهاددانشگاهی باید در دستور کار مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در ادامه کارآفرینی دانش بنیان را از دیگر ویژگی‌های اجرایی جهاددانشگاهی دانست و گفت:‌ خوشبختانه این نهاد علمی و پژوهشی روز به روز در حال ارتقای کمی و کیفی است.

زینی‌وند دستاوردهای علمی و اقتصادی جهاددانشگاهی طی چند سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد:‌ ایده‌های فرهنگی،‌ اقتصادی و علمی جهاد دانشگاهی باید بیش از پیش توسط این نهاد به دولت و بخش خصوصی معرفی شوند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی،‌منسجم و توسعه گرا است،‌ تصریح کرد:‌ حمایت از ایده‌ها و طرح‌های جهاد دانشگاهی یکی از اولویت‌ها دولت برای توسعه بیش از پیش کشور در حوزه‌های علمی، ‌پژوهشی و اقتصاد دانش بنیان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد نیاز سنجی برای توسعه بیشتر را یکی از اولویت‌های اجرایی برای تدوین برنامه‌های فعلی و آینده جهاددانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد:‌ هم افزایی ظرفیت‌های علمی،‌ پژوهشی،‌ اقتصادی و اجرایی استان و کشور راهکار مناسبی برای توسعه پایدار است.

زینی‌وند با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی،‌گفت:‌ جهاددانشگاهی نهادی چابک است که باید از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده کرد .

وی در پایان جهاددانشگاهی یزد را یکی از نهادهای فعال و موثر در توسعه استان دانست و تأکید کرد: مسئولان و مدیران استانی استفاده از ظرفیت علمی،‌ فرهنگی،‌ پژوهشی و اقتصادی جهاددانشگاهی را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار