جلسه انجمن مدیران شرکت‌های صنعتی مهریز به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی مستقر در این شهرک با حضور مسئولان اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 01 August 2018

 حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه مهریز با تشکر از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حاضر در اين نشست و نقش مولد و سازنده آن‌ها در ارتقاء قدرت ملی کشور، گفت: استفاده از نیروهای بومی و اولویت استخدام آنها نسبت به نیروهای غیر بومی در شرایط برابر و استفاده از نام مهریز در برند‌های تجاری با توجه به خوشنامی این شهرستان در كشور، باید مورد توجه قرار گیرد .

«سيدمحمد رستگاری» فرماندار مهریز نيز در اين نشست با اشاره به شرایط فعلی اقتصاد کشور، اظهار كرد: تعامل سازنده و هماهنگی کلیه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حوزه صنعت و تولید با کارآفرینان منجر به کاهش دغدغه‌های آنان و تسریع در امر تولید می‌شود.

«امیر عباس دهقانی زاده» ريیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز با تاکید بر مسائل و مشکلات فضای کسب و کار بویژه شرایط خاص فعلی اقتصادی ایران افزود: نقش کار آفرینان و صنعتگران در ارتقاء قابلیت‌های اقتصادی کشور در برهه حساس کنونی را نباید نادیده گرفت و کارفرمایان نیز با پرداخت مکفی و به موقع حقوق و دستمزدهای کارگران می‌توانند گام موثری در راستای ایجاد انگیزه و ارتقاء بهره وری در صنایع بردارند .

«احمد آخوندي» شهردار مهريز هم ايمني واحدهاي توليدي در برابر آتش‌سوزي را خواستار شد و گفت: صنايع شهرستان ابراز بكارگيري نيروي‌هاي بومي شهرستان جهت اشتغال‌آفريني شهروندان مهريزي را مورد اهتمام قرار دهند.

وي همچنين از كارخانه‌هاي شهرستان خواست تا با كمك به تامين مصالح در زيباسازي شهر از شهرداري حمايت كنند.

«دهقانی زاده» مدیر عامل انجمن مدیران شهرستان نيز با اشاره به تاریخچه و نقش تشکل‌ها و سازمان‌های صنفی در ارتقاء قدرت چانه‌زنی جمعی صنوف مختلف برای مطالبات اقتصادی و اجتماعی‌شان، خواستار مشارکت و فعالیت بیشتر صنایع مستقر در شهرستان در امورات مربوط به انجمن شد .

در پایان مدیران صنایع حاضر در جلسه به بیان مهمترین مسائل و مشکلات مرتبط با بخش اقتصادی، نوسانات نرخ ارز، کمبود مواد اولیه، مبادلات بین بانکی پرداختند و خواستار پیگیری حل مشکلات مذکور از سوی مسئولان استانی و کشوری شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار