فرماندار بندر ماهشهر:
فرماندار بندر ماهشهر گفت: هزینه‌کردهایی که سال‌های گذشته در موقعیت قمر بنی‌هاشم صورت گرفته باید شفاف‌سازی شود.
کد خبر: ۶۳۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 05 August 2018

محسن بیرانوند در جلسه ستاد اربعین اظهار کرد: اربعین حسینی بزرگ‌ترین راهپیمایی و حرکت مذهبی جهان است که نشان‌دهنده قدرت جهان اسلام به شمار می‌رود. ما باید هر ساله با حفظ و حراست این حرکت آن را تقویت کنیم.

وی با انتقاد از عدم وجود انسجام لازم در سال‌های گذشته در موقعیت قمر بنی‌هاشم(ع) افزود: همه مدیران باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا این حرکت در شان جهان اسلام باشد. مشکلی که در موقعیت قمر وجود دارد عدم انسجام موکب‌های مستقر در این موقعیت بوده و اطلاعات دقیقی از وسایل موجود در این موقعیت وجود نداشته و باید آمار و ارقام آن‌ها بصورت شفاف ارائه شود. باید گزارشی از نحوه خدمات‌دهی سال‌های گذشته به مردم داده شود.

فرماندار بندر ماهشهر عنوان کرد: از ابتدای شروع حرکت باید مسائل مالی و خدماتی برای مردم روشن شده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی شرکت‌ها و شهرداری‌ها و ارگان‌ها باید به صورت شفاف در اختیار همه قرار بگیرد. امکانات سال گذشته به کلی به علت عدم نگه‌داری نابود شده و غیرقابل استفاده شده‌اند و مسئول موقعیت قمر بنی‌هاشم باید در نگه‌داری اموال بیت‌المال کوشا باشد.

وی ادامه داد: هزینه‌کردهای موقعیت قمر بنی‌هاشم باید شفاف‌سازی شود. این موضوع به این معنی نیست که تخلفی صورت گرفته، بلکه شاید در آن برهه نیازی به این موضوع احساس نشده اما اکنون بنده این موضوع را لازم می‌دانم.

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی برای ساماندهی موقعیت قمر بنی‌هاشم کافی نیست و باید از ظرفیت خیران بهره‌گیری بیشتری شود. از تجربیات افرادی که سال‌های گذشته در این موقعیت خدمت کردند از جمله فرماندار سابق بندر ماهشهر استفاده خواهیم کرد.

در پایان این جلسه صادق صباحی‌مقدم به عنوان شهردار افتخاری موقعیت قمر بنی‌هاشم در شلمچه منصوب شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار