فرماندار بافق گفت:در سال جاری برای ورود نهاده‌ها و خروج محصولات کارخانه فرآوری کود و سم ،ریل فرعی احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 05 August 2018

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق از رفع عمده مشکلات شرکت فرآوری کود و سم شهرک صنعتی در شهرستان بافق خبر داد و گفت :در سال جاری با اعلام همکاری اداره کل راه آهن، ریل فرعی برای ورود نهاده‌ها و خروج محصولات از این کارخانه به خارج از شهرستان پس از اعلام نیاز ظرف یک ماه احداث می‌شود.

زاده رحمانی با اشاره به رفع مشکلات این کارخانه طی سال‌های اخیر افزود : در سال گذشته مشکل تامین آب این واحد برطرف شده و در سال جاری نیز زیرساخت گاز فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یگیر ایجاد بازار فروش برای محصولات کارخانه هستیم که به معدن فسفات بافق متصل شود.

فرماندار بافق تصریح کرد:از طرفی دیگر شرکت خدمات حمایت کشاورزی، محصول تولیدی این کارخانه که کود فسفات است خریداری و در بازار توزیع کند.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود به بهره برداری دو کارخانه ذخیره سازی وفرآوری خرما در هفته دولت اشاره کرد و گفت:در این دوکارخانه ذخیره سازی و فرآوری خرما انجام می‌شود.

مدیر کارخانه فروآری کود و سم شهرک صنعتی بافق در حاشیه این آیین نیز ظرفیت این شرکت را۴۰ هزارتن در سال عنوان عنوان کرد و گفت:این کارخانه روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ تن کود سوپر فسفات ساده تولید می‌کند.

ملک زاده با اشاره به عمده مشکلات این مجموعه گفت:فروش محصول به صورت مداوم از عمده مشکلات این مجموعه محسوب می‌شود.

وی بیان داشت:در صورت حل مکشلات، کل تولید واحد مصرف اسفوردی این مجموعه استفاده می‌شود و بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر اشتغال زایی ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار