رییس شورای اسلامی یزد:
رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی نقش مهمی در توسعه استان و کشور ایفا می‌کند، گفت:‌ شناسایی نیازهای امروز باید در دستور کار پژوهشگران و مدیران جهاد دانشگاهی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۳۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 06 August 2018

«غلامعلی سفید» با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در توسعه اقتصادی و جتماعی استان و کشور،‌ اظهار کرد: انسجام بخشی بین نیروهای دانشگاهی،‌ اساتید و فارغ‌التحصیلان مهمترین رسالت تعیین شده برای جهاد دانشگاهی است.

وی افزود: مدیریت برنامه‌های منسجم پژوهشی به منظور حراست دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف به ویژه علمی و اقتصادی از دیگر اهداف تشکیل جهاددانشگاهی بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به دستاوردهای درخشان این نهاد انقلابی طی سی و هشت سال گذشته، گفت:‌ با توجه به ظرفیت‌های پژوهشی و اجرایی جهاد دانشگاهی به نظر می‌رسد که استفاده بهینه از این نهاد انقلابی نقش مهمی در توسعه استان و کشور ایفا می‌کند.

سفید برخورداری از روحیه انقلابی بین مسئولان و پرسنل جهاد دانشگاهی را یکی مهمترین ویژگی‌های این نهاد مقدس دانست و بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی باید بیش از پیش برای رسیدن به اهداف عالی نظام از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کنند.

این مقام مسئول استفاده از نیروهای متخصص بومی و همچنین تقویت ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های مختلف را یکی از عوامل موفقیت جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت:‌ شناسایی نیازهای امروز باید در دستور کار پژوهشگران و مدیران جهاد دانشگاهی قرار گیرد.

وی در پایان ایجاد راهکارهای توسعه کشور در حوزه‌های مختلف را یکی از اولویت‌های اجرایی دانست و تأکید کرد: جهاد دانشگاهی به منظور توسعه بیش از پیش کشور و در راستای برون رفت از مشکلات اقتصادی نقش آفرینی کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار