آیت الله موسوی جزایری:
امام جمعه اهواز گفت: فساد اقتصادی به مراتب از فساد سیاسی بدتر است و از مسئولان درخواست داریم با همه کسانی که دست به احتکار زدند و دلارهای دولتی را خوردند برخورد شود.
کد خبر: ۶۴۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 10 August 2018

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: فساد اقتصادی به مراتب از فساد سیاسی بدتر است و از مسئولان درخواست داریم با همه کسانی که در تهران دست به احتکار زدند و دلارهای دولتی را خوردند برخورد شود.

به گزارش"تابناک"؛ امام جمعه اهواز گفت: فساد اقتصادی به مراتب از فساد سیاسی بدتر است و از مسئولان درخواست داریم با همه کسانی که دست به احتکار زدند و دلارهای دولتی را خوردند برخورد شود.

امام جمعه اهواز گفت: از کشور دوست و بردار عراق تشکر می‌کنم زیرا درباره تحریم های جدید و ظالمانه آمریکا برای ایران، مردم و مسئولان عراقی از این رفتار آمریکا اعلام برائت و انزجار نشان داده و از کشورمان اعلام حمایت کردند.

وی با اشاره به گرامی‌داشت سالگرد ازدواج ملکوتی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) بیان کرد: از جوانان عزیز می‌خواهیم در بحث ازدواج به حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) اقتدا کنند و از فقر نترسند زیرا آیه شریفه فرموده است که «منتظر نمانید و ازدواج کنید چراکه اگر فقیرید خداوند رزقتان را می رساند».

وی افزود: در بحث اشتغال برخی برای کار به من مراجعه می کنند اما باید بگویم فرزندان خودم هم کارشان کار طلبگی است و شاید همین الان اگر بخواهم کاری برای فرزندانم پیدا کنم نتوانم. جوانان ما باید حرفه و مهارتی را فرا بگیرند و به دنبال کار آزاد بروند و نباید ازدواج را به خاطر کار، معلق بگذارند.

آیت‌الله جزایری ادامه داد: در موضوع ازدواج لازم است جوانان نیز توقع خود را پایین بیاورند و والدین به آنها کمک کنند.

امام جمعه اهواز درباره روز 21 مرداد که در تقویم روز حمایت از صنایع کوچک نامیده شده، گفت: صنایع کوچک از صنایع بزرگ مهم‌ترند زیرا این صنایع مربوط به مردم عادی هستند و اکثریت صنایع را به خود اختصاص می دهند. تعداد صنایع کوچک کم نیست، بنابراین برای دولت و مسئولان باید مهم باشد و به آن اهمیت داده شود.

وی با اشاره به روز حمایت از تشکلهای مردمی در 22 مردادماه نیز اظهار کرد: امیدواریم تشکلهای مردمی فعال تر از گذشته ظاهر شده و در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار