رشت - ایرنا - یک ورزشکار گیلانی در مسابقات اسنوکر زیر 21 قهرمانی جهانی حضور یافت .
کد خبر: ۶۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 21 July 2015
رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص گفت : ارسلان تحویلداری ورزشکار شایسته گیلانی در مسابقات اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی جهان رومانی حضور یافت .

سارنگ بزرگ چنانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از ایران دو ورزشکار در این رقابت ها که با حضور 106 ورزشکار از سراسر جهان در کشور رومانی آغاز شده ، حضور یافته اند که یک ورزشکار از استان گیلان است .

وی اظهار کرد : ارسلان تحویلداری ورزشکار گیلانی که عنوان قهرمانی مسابقات زیر 18 سال این استان را دراختیار دارد در دور مقدماتی رقابت های جهانی به مصاف شش ورشکار می رود .

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان ادامه داد : براین اساس ، این ورزشکار شایسته گیلانی با بازیکنان کشورهای فرانسه ، ایرلند ، رومانی ، نیوزلند ، اتریش و سوئد به رقابت خواهد پرداخت .

وی بیان کرد : امیدواریم که تحویلداری بتواند در رقابت های اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی جهان بدرخشد و به مراحل بالاتر نیز صعود کند .

سارنگ بزرگ چنانی خاطرنشان کرد : پس از کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات تیمی آسیایی توسط حامد ذره دوست از گیلان و پنج بار حضور محمدرضا ملک زاده دیگر ورزشکار گیلانی در مسابقات جهانی و آسیایی و آکادمی آموزشی کشورهای چین ، امارات و تایلند، هم اکنون ارسلان تحویلداری از گیلان در مسابقات جهانی حضور یافته است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار