امام جمعه بندر ماهشهر:
امام جمعه بندر ماهشهر گفت: مسئولان با ریخت و پاش‌ها و هزینه‌کردهای غیر ضروری با اعصاب مردم بازی نکنند.
کد خبر: ۶۴۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 24 August 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک دهه ولایت و عید غدیر خم اظهار کرد: عید غدیر خم عیدالله الاکبر است که الحمدلله سال به سال اهمیت آن شناخته‌تر می‌شود.

وی افزود: مراسم عید غدیر باید بسیار گسترده همچون ایام محرم و البته با سبقه شادی و سرور برگزار شود. شعار امسال این ایام «لبیک یا رسول‌الله» است. اگر ملت در آن زمان دعوت رسول خدا را لبیک می‌گفتند امروز حال و روز مسلمانان این نبود. نتیجه بی‌توجهی به دعوت پیامبر (ص) مشکلات و جنگ های داخلی در جهان اسلام است که در کمتر جای دیگری وجود دارد.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های خوب در بندر ماهشهر اطعام افراد نیازمند است که با مشارکت مردم تعداد زیادی از محرومان به نام غدیر و امیرالمومنین (ع) اطعام می‌شوند.

وی در ادامه با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و نام شهدای دولت، بیان کرد: منافقان و دشمنان نظام به خیال خود تصور می‌کردند با به شهادت رساندن رجایی‌ها و باهنرها کار نظام تمام است اما نمی‌دانستند دست خدا با این نظام و این انقلاب است.

غبیشاوی متذکر شد: تاکنون چالش‌های زیادی داشتیم اما به لطف و کرم خدا این چالش‌ها، مشکلات و دشواری‌ها را پشت سر گذاشتم. این نظام موفقیت‌های چشمگیری داشته است و نباید میان مشکلات، این موفقیت‌ها و خدمات نظام را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ رسانه‌ای و اقتصادی علیه نظام به راه‌ انداخته‌اند، اظهار کرد: نباید مقابل این جنگ ‌های روانی سست شویم. از ظرفیت‌های مملکت باید به خوبی استفاده کرده و اقتصاد مقاومتی را نیز نباید فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دولتمردان ما باید عملکرد خود را مرور کنند، افزود: دولتمردان باید عملکرد خود را با اخلاص و فداکاری و مدیریت جهادی رجایی و باهنر مقایسه کنند. متأسفانه امروز آفت‌های روحی بر برخی روحیات مسئولان غلبه کرده است. اشرافی‌گری‌ها، عشق به ریاست و میز و مسئولیت در برخی از مسئولان موج می‌زند.

غبیشاوی تأکید کرد: برخی مسئولان روی اعصاب مردم پا نگذارند. اولویت‌های چهارم و پنجم را اول نیاورند. جلوی ریخت و پاش‌ها گرفته شود، جاهایی که نیاز نیست هزینه شود ریخت و پاش نکنند و برای پروژه‌های غیر ضروری هزینه نکنند؛ مردم مشکلات اقتصادی دارند و وقتی می‌بینند بیت‌المال حیف و میل می‌شود برای آنها سخت خواهد بود.

خطیب جمعه بندر ماهشهر گفت: مسئولان در تصویب و اجرای پروژه‌ها، خدا را بالای سر خود ببینند و طرح‌هایی را مصوب کنند که رضای خدا در آن باشد و موجب خشم و ناراحتی خداوند و مردم نشود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار