سمینار و کارگاه آموزشی و تخصصی مدیریت و ارتقاء برند با همکاری پارک علم و فناوری یزد برگزار می ‌ شود .
کد خبر: ۶۴۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 26 August 2018

سمینار و کارگاه آموزشی و تخصصی مدیریت و ارتقاء برند در راستای طرح ارزیابی برند صنایع استان یزد دوشنبه 12 شهریور از ساعت هشت صبح تا 18 بعد از ظهر در محل هتل باغ مشیرالممالک یزد برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی و تخصصی مدیریت و ارتقاء برند، ایجاد ارزش بیشتر برای محصولات مشتریان و به دنبال آن به دست آوردن حق امتیاز برای محصولات آشنایی با مدیریت برند، تأثیر رعایت کردن آنها شرکتها در افزایش اعتبار، شهرت و محبوبیت برندشان اعلام شده است .

این سمینار با تدریس استاد برجسته مدیریت فروش و برند ایران دکتر «بلوریان تهرانی»، مدرس و محقق مارکتینگ، عضو هیئت علمی دانشگاه ، مدرس دوره های MBA و DBA لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران ( ۱۳۴۸) ، فوق لیسانس MBA از دانشگاه دولتی کالیفرنیا دکترای بازاریابی و تبلیغات از دانشگاه ایندیانای آمریکا برگزار می‌شود و مجری و دبیر اجرایی همایش هم «رضا رحمانی» خواهد بود .

سرمایه گذاری حضور در دوره برای هر نفر مبلغ 480هزار تومان (پکیج مدیریتی + گواهینامه معتبر اموزشی + 3وعده میان وعده در مجموعه امیر شکلات و ناهار) و ویژه ویژه اعضا خانه صنعت و معدن استان یزد 400هزار تومان خواهد بود و علاقمندان می توانند برای مشارکت و حضور در دوره 09103864900 – 03531730تماس بگیرند.

محتوای سمینار و کارگاه شامل : فرایند خلق برند ، تخقیقات در چهار مورد اصلی ، طراحی و اجرای STP ، رویکرد IMC ، معماری برند ، ارتباطات برند ، تعریف مجدد برند ، ازمون اثربخشی برند ، ارزیابی برند ، دلایل عدم توجه به برند در ایران ، توصیه ها ، جلسه پرسش و پاسخ است .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار