امروز را به موقع وبجا آمدی ! از تو متشکریم ! هرچندمی دانیم نگاه غالب نگاه تبعیض آمیزیست و دلارها راهی ملک دیگری می شود! اما همین بس که خواسته مارا به حق جلوه دادی متشکریم ! متشکریم که امروز همزمان با آمدن رییس سازمان محیط زیست کشور به خانه ما سری زدی !
کد خبر: ۶۴۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 27 August 2018

تابناک ایلام ::سالهاست میهمان خانه های ما ایلامیان هستی ،میهمان ناخوانده می خوانیمت !اما دیگر نمی شود میهمانت خطاب کنیم ،خود میزبانی ، با سختی ها وناملایماتت خود کرده ایم !هرچند هربار که بی صدا آمده ای ونفس هایمان را در قفس کرده ای، اما باور کن دیر میای دلمان برایتان تنگ می شود!

دیگر فریاد نمی کشیم که از دستت چه ها که نکشیده ایم ،چون می دانیم  ته ته برد صدایمان تا بیخ گوش خودمان است !فریادها زدیم که مدفون شده زیر گردو غبار یم اما کسی صدایمان را نشنید ،کسی حتی سراغمان را نگرفت که منشاء این صداهای به گلو افتاده کجاست ؟!

اما امروز را خوب آمدی !باور کن هیچ وقت تا این اندازه از آمدنت خوشحال نبوده ایم ،امروز روزی بود که باید دیده می شدی تا باورمان کنند ! امروز شاهدی خوش خبر از غیب بودی تا برخی بدانند ما هستیم ونفس هایی که سالهاست با آمدن تو به ثانیه می افتند!

امروز تو ناخوانده نبودی ،چرا که با قلبهایمان در انتظار آمدنت بودیم ،خوب وقتی آمدی ،آمدی که چشمانی که سالهاست ما را نمی بینند ،امروز خود ببینند و بچشندکه ما چه دیده و چه ها چشیده ایم ؟!

هر چند می گویند میهمان از میهمان خوشش نمی آید ،صاحب خانه از هردو ! اما این تعبیر وتمثیل با قلبهای مهربان ما ایلامیان همخوانی ندارد! شاید شما از هم خوشتان نیاید ! اما امروز قلبهای ما فرش قرمز زیر پای هردوی شما بود!چون با هم آمدید و خواسته ما را که هزاران صفحه وپارا گراف خبری برآورده نکرد ،تو یکی برآورده کردی!

امروز را به موقع وبجا آمدی ! از تو متشکریم ! هرچندمی دانیم نگاه غالب نگاه تبعیض آمیزیست و دلارها راهی ملک دیگری می شود! اما همین بس که خواسته مارا  به حق جلوه دادی متشکریم ! متشکریم که امروز همزمان با آمدن رییس سازمان محیط زیست کشور به خانه ما سری زدی !

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار