شهردار خرمشهر خبر داد
شهردار خرمشهر گفت: نخستین فستیوال بزرگ آب بازی به مدت 3 روز در سه محله با اجرای برنامه‌های متنوع نظیر استخرهای بادی، سرسره‌های آبی، مسابقه شوک آب یخ، بازی با رنگ، بازی با کف متراکم و... در خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 29 August 2018

داود دارابی اظهار کرد: نخستین فستیوال بزرگ آب بازی به مدت 3 روز در سه محله با اجرای برنامه‌های متنوع نظیر استخرهای بادی، سرسره‌های آبی، مسابقه شوک آب یخ، بازی با رنگ، بازی با کف متراکم و... در خرمشهر برگزار شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۷ شهرداری خرمشهر به شکل ویژه با برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌های مختلف مانند یازده شب جشن و هشت شب جشنواره فرهنگی و ورزشی با هدف احیاء بازی‌های سنتی و دیگر برنامه نشاط اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار خرمشهر گفت: نشاط اجتماعی احساس مثبت و رضایت بخشی است که هر فردی در زندگی اجتماعی خود ضرورت دارد آن را تجربه کند، چرا که این نشاط به ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی منتهی خواهد شد.

دارابی عنوان کرد: امروزه نشاط اجتماعی یکی از مهمترین اولویت‌های زندگی است، نشاط اجتماعی امید به زندگی را افزایش می‌دهد و یکی از مولفه‌های اصلی رفاه و جزو مهمترین شاخصه‌های توسعه به شمار می‌رود و همچنین نقش بسیار مهمی در سلامت و پویایی اجتماعی و ایجاد آرامش به وجود خواهد آورد.

وی افزود: بر همین اساس فستیوال بزرگ آب بازی برای نخستین بار با هدف نشاط اجتماعی به مدت 3 روز پیش‌بینی شد که
شب اول آن با استقبال بی‌نظیر و پرشور شهروندان مواجه و لحظات شاد و خاطر انگیزی را برای مردم ثبت و ضبط کرد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: شهردار خرمشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار