سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام:
سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام گفت: مشکلات و موانع طرح‌های اشتغال روستایی ایلام رفع شد.
کد خبر: ۶۴۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 29 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ یونس آزادی از بررسی آخرین وضعیت تسهیلات اشتغال روستایی استان ایلام با حضور نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام در خصوص جلسه بررسی آخرین وضعیت تسهیلات اشتغال روستایی در استان ایلام اظهار داشت: پس از حضور سه روزه نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در استان و بازدید از تعدادی از طرح‌های اشتغال روستایی شامل طرح های موضوع قانون اشتغال پایدار روستایی و تفاهمنامه های معاونت توسعه روستایی با صندوق توسعه ملی و بنیادهای برکت و علوی و همچنین طرح های مشارکتی، جلسه‌ای با حضور این نمایندگان و مسولین دستگاههای اجرایی و بانک‌های عامل استان در دفتر امور روستایی برگزار شد.

وی ابراز داشت: در این جلسه هم در خصوص وضعیت کلی تسهیلات بحث و تبادل نظر صورت گرفت و هم اینکه مشکلات طرح های بازدید شده توسط نمایندگان آن معاونت بررسی شد.

 سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام اضافه کرد: مشکلات و موانع طرح‌های اشتغال روستایی در این جلسه توسط نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور جمعبندی تا جهت بررسی و رفع مشکل تحویل معاون توسعه روستایی کشور شود./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار