سردار نقدی:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که مسئولان و دست اندرکاران باید فارغ از مسائل حزبی و جناحی برای حل مسائل کشور از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنند، گفت: بدون شک رابطه با خارجی‌ها مشکلات کشور ما را حل نمی‌کند.
کد خبر: ۶۴۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 30 August 2018

 سردار«محمدرضا نقدی» در جریان سفر خود به استان با حضور در یادواره شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد حظیره یزد برگزار شده است، با اشاره به این‌که طی سال‌های گذشته حرکت انقلاب رو به جلو بوده است، اظهار کرد: کسی که در مسیر غدیر قدم بردارد حتما رو به جلو هدایت می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی شهید رجایی، افزود: ساده زیستی و ولایت‌مداری از جمله مهمترین ویژگی‌های شهید رجایی بود که باید ملاک رفتار و عمل مدیران و دست‌اندرکاران در عصر امروز قرار گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که مسئولان جامعه اسلامی باید همراه با مردم بوده و در شرایط کسان با آنها زندگی کنند، گفت:‌ اشرافی‌گری برخی مسئولان مشکلات اقتصادی کشور را زیاد و اعتماد مردم به مسئولان را کم می‌کند.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از منابع بومی و داخلی برای توسعه اقتصادی،‌ تصریح کرد: اقتصاد پویا در هر کشوری انرژی، نیروی انسانی، آب و خاک، دانش و علم، مواد اولیه و غیره که باید مد نظر جدی و دقیق مسئولان باشد و فارغ از هرگونه جناح بندی از آنها کمال استفاده را ببرند.

وی با تأکید بر این‌که بدون شک با رابطه خارجی مشکلی از کشور ما حل نمی‌شود، گفت: تفکری که القا می‌شود که مشکل کشور با رابطه خارجی حل می‌شود اشتباه است و این را می‌توان در کشورهایی دید که با آمریکایی‌ها ارتباط دارند و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: قطعاً اگر امروزه به ارزش‌ها نزدیک شویم مشکلات حل می‌شود و باید دانست که دشمن دنبال القا‌کردن این است که اگر ارزش‌ها از بین برود مشکلات کشور حل می‌شود که یک تفکر کاملاً اشتباه و غلط است .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
بدون شک گردن کشی کردن در برابر دنیا و مرگ بر این آن گفتن هم مشکلات ما رو حل نمی کند ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
چرا آقايان خودشان را به روز نمي كنن حرف هاي تكراري و با اعتماد به نفس بالا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار