مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر:
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: برای لایروبی اروند رود اراده و همکاری دو طرف ایرانی و عراقی لازم است و اگر طرفی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، کار پیش نخواهد رفت و از طرف کشور ما آمادگی کامل وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 30 August 2018

محمد محسنی با تأکید بر اینکه سازمان بنادر برای خارج سازی مغروقه‌ها بالغ بر ۶٢٥ میلیارد ریال هزینه کرده است، اظهار کرد: عمده‌ای از مغروقه‌ها از رودخانه اروند خارج شده و فقط چند فروند دیگر باقی مانده و عملیات خارج‌سازی آنها در آینده انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای لایروبی اروند رود اراده و همکاری دو طرف ایرانی و عراقی لازم است و اگر طرفی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، کار پیش نخواهد رفت.

مدیرکل بندر و دریانوردی گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق راه دیپلماسی اقدامات متعددی را برای امر لایروبی انجام داده است و از طرف کشور ما آمادگی کامل وجود دارد.

محسنی افزود: امیدواریم کشور عراق برای همکاری با طرف ایرانی برای لایروبی اروند‌رود اراده قوی داشته باشد تا در آینده شاهد ورود کشتی‌های بزرگ و رونق در منطقه باشیم.

وی با اشاره به افتتاح پایانه کانتیتری تا پایان سال جاری، اظهار کرد: اکنون بخش عظیمی از فازهای اول و دوم این پایانه تکمیل شده و با افتتاح آن زمینه خدمت‌رسانی بیشتری فراهم می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار