امام جمعه بندر ماهشهر:
امام جمعه بندر ماهشهر گفت: اگر مردم ساده‌زیستی مسئولان را ببینند مشکلات را تحمل می‌کنند چرا که اشرافی‌گری مسئولان، دهن‌کجی به ارزش‌های انقلاب است.
کد خبر: ۶۴۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 31 August 2018

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با گرامیداشت سالروز تشکیل پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء اظهار کرد: سلاحی که رزمندگان اسلام در اختیار داشته و دیگران ندارند سلاح ایمان است. برگ برنده جبهه مقاومت این است که با سلاح عقیده به میدان می‌روند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز نزول آیه تطهیر، آیه مباهله و سوره هل اتی، افزود: باید شأن نزول این سوره و آیات را برای فرزندان خود و نسل جوان تبیین کنیم تا هنگام مطرح شدن شبهات در عقاید خود دچار سستی نشوند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر همچنین به آئین عمامه‌گذاری تعدادی از طلبه‌های حوزه علمیه بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: به گفته آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حوزه‌های علمیه، پادگان‌های امام زمان (عج) هستند. طلابی که امروز معمم می‌شوند بدانند که وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت پروژه‌های متعددی افتتاح شد اما مطالبات و انتظارات مردم زیاد است. بر همین اساس در مجلس سئوال از رئیس جمهور مطرح شد و تعدادی از وزرا نیز استیضاح شدند. این موضوع باید تلنگری باشد که دولتمردان همت خود را مضاعف کنند و برای حل مشکلات مدیریت جهادی داشته باشند.

غبیشاوی ادامه داد: در برخی موارد مقام معظم رهبری گلایه می‌کنند و آدرس می‌دهند که در بعضی موارد ریخت و پاش و خرج‌های غیر ضروری می‌شود. اگر همین هزینه‌ها در بحث اشتغال صورت بگیرد بسیاری از مشکلات این بخش حل می‌شود.

امام جمعه بندر ماهشهر در پایان با بیان اینکه مسئولیت‌ها، امانت سنگینی است و روز قیامت باید پاسخگو باشیم، متذکر شد: حرف و شعار و عمل ما باید یکی باشد. تا زمانی که کار و زندگی ما همچون شهید رجایی نباشد مشکلات کم نخواهد شد. اگر مردم ساده‌زیستی مسئولان را ببینند مشکلات را تحمل می‌کنند. اشرافی‌گری مسئولان دهن‌کجی به ارزش‌های انقلاب است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار