تابناک: برخي از نمايندگان استان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در تذکرات کتبی به مسئولان اجرایی کشور خواستار رسيدگي به مشكلات مردم و حوزه‌هاي انتخابيه خود شدند.
کد خبر: ۶۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 22 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، متن تذکرات کتبی نمایندگان استان به مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر است:

مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در تذكر كتبي خود به وزیر علوم توجه هر چه بیشتر به کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را خواستار شد.

وي همچنين در تذكر ديگري به وزیر اقتصاد لزوم پیگیری مطالبات کارگران نساجی برای اجرای تبصره 2 ماده 76 قانون تامین اجتماعی در خصوص پرداخت 4 درصد میزان مستمری برقراری بیمه توسط کارفرمایان را مورد تاكيد قرار داد.

مقتدايي در تذكر كتبي به رییس‌جمهور ضرورت رسیدگی جدی به عدم پرداخت حقوق کارکنان بازنشسته اصفهان و کارکنان فولاد کشور را خواستار شد.

اين نماينده مردم اصفهان در تذكر كتبي خود به وزیر تعاون ضرورت رسیدگی به مشکل عدم پرداخت حقوق کارکنان صندوق فولاد و ذوب آهن اصفهان را مورد تاكيد قرار داد.

همچنين حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذكر كتبي خود به وزیر علوم لزوم رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایای اساتید حق‌التدریس دانشگاه‌ها را خواستار شد.

وي در تذكر ديگري به رییس‌جمهور علت عدم اجرای ماده 38 قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران را جويا شد.

ایرانپور نماینده مردم مباركه نيز در تذكر كتبي خود به وزیر راه و شهرسازی لزوم توجه بیشتر به حل مشکلات ساکنان مسکن مهر شهر جدید مجلسی را خواستار شد.

وي همچنين در تذكر ديگري به وزیر ورزش و جوانان لزوم توجه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به صورت جلسات منعقده در وزارت ورزش مورد تاكيد قرارد.

ايرانپور در تذكري كتبي به وزیر صنعت جلوگیری از واردات بی رویه ورق فولادی و الیاف مصنوعی به کشور را خواستار شد.

همچنين سالک نماینده مردم اصفهان در تذكر كتبي خود به رییس جمهور صدور دستور جهت اقدام بند «ف» تبصره 3 بودجه 94 اختصاص 10 هزار میلیارد ریال از محل جدول شماره 18 این قانون به عنوان تنخواه به صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون را خواستار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار