رئیس انجمن حمایت از حقوق مطرف‌کنندگان همدان گفت: قیمت مرغ روند کاهشی را از امروز کلید زده است که پیش‌بینی ورود به کانال ۱۰ هزار تومانی را طی چند روز آینده متصور هستیم.
کد خبر: ۶۵۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 05 September 2018
آرش طاووسی اظهار کرد: افزایش قیمت کالا‌ها طی روز‌های اخیر به صورت عمومی رخ داده است و تقریبا هیچ کالایی از این اتفاق مستثنی نیست.

به گزارش فارس، وی افزود: البته افزایش قیمت بی‌ضابطه مرغ چندین ماه قبل توسط کارشناسان پیش‌بینی شده بود که به دلیل کاهش جوجه‌ریزی امری قطعی بود، اما کار عملی به منظور کاهش آسیب به مصرف‌کنندگان و حتی مرغداران صورت نگرفت.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان عنوان کرد: مطمئنا پرورش‌دهندگان مرغ و مصرف‌کنندگان از افزایش قیمت‌های نامعقول زیان می‌بینند.

وی ادامه داد: افزایش قیمت‌های فضایی عامل انگیزشی جوجه‌ریزی حداکثری و خارج از مقدار تقاضای بازار در دوره‌های بعد خواهد شد و زیان مالی ناشی از افت شدید قیمت به صنعت مرغداری لطمه خواهد زد.

طاووسی عنوان کرد: این جریان باعث رقم خوردن دور تسلسلی است که دود آن به چشم مصرف‌کننده و تولیدکننده می‌رود و دلالان بی‌هویت که همیشه از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند برنده اول و آخر هستند.

وی تاکید کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان علاقه‌ای به استفاده از ابزار تحریم خرید کالا توسط مصرف‌کنندگان ندارد، اما در صورت جولان دلالان بی‌اخلاق و آشفته کردن بازار برای مقابله از ابزار تحریم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: مقدار جوجه‌ریزی هم به حد مطلوبی نسبت به ماه گذشته رسیده که نوید ایجاد تعادل قیمت مرغ را می‌دهد، مردم با آرامش اقدام به خرید کنند تا فرصت سوء استفاده از سودجویان سلب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار