ملی‌پوش خوزستانی فریزبی‌ گفت: در مسابقات استانی به دلیل کمبود امکانات لازم، مسوولان برای برگزاری هر چه سریع‌تر رقابت‌ها، چهار بازی را در پنج شش ساعت برگزار کردند که همین فشار مضاعفی به من وارد کرد و در بازی سوم دچار مصدومیت شدم.
کد خبر: ۶۵۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 05 September 2018

وحید سعودی با اشاره به مصدمیش در جریان مسابقات استانی که نهم شهریورماه به میزبانی امیدیه برگزارشد، اظهارکرد: مسوولان مربوطه باتوجه به عدم امکانات لازم، برای برگزاری هر چه سریع‌تر بازی‌ها، چهار مسابقه را از پنج شش ساعت برگزار کردند که همین موضوع فشار مضاعفی به من وارد کرد و در بازی سوم از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شدم.

وی درخصوص میزبان آسیب‌دیدگی‌اش، عنوان کرد: باتوجه به این که پای من شدیدا ورم کرده است، هنوز پزشکان نتوانسته‌اند در خصوص مصدومیتم نظر قطعی داشته باشند و اعلام کردند که پس از یک هفته همه چیز مشخص خواهد شد. امیدوارم باتوجه به این‌که ملی‌پوش این رشته هستم و سال گذشته نیز در کشور به عنوان پدیده و سرعتی‌ترین ورزشکار این رشته شناخته شدم، مصدومیتم خیلی جدی نباشد و بتوانم خیلی زود به میادین برگردم.

این ورزشکار خوزستانی با بیان این‌که آقای یزدی رییس هیات ورزش‌های همگانی اهواز تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط لازم داشته و فردی دلسوز است، گفت: البته هیات استان از نظر هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه، شرایط لازم را برای ما در لاین مسابقات فراهم نکرد.. همچنین نبود امکانات لازم ما را اذیت می‌کند. ورزشکار نیاز به حمایت دارد و از رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان درخواست دارم، همچون پدر از ورزشکاران این رشته حمایت کند.

وی عنوان کرد: متاسفانه مسوولان خوزستان اهمیتی برای این رشته قائل نیستند و در حالی که سال گذشته پنج شش ورزشکار خوزستانی از جمله خود من در مسابقات تیم‌ملی درخشیدیم ولی توجهی به ما نشد و تنها 50 هزار تومان به ما دادند که این قابل قیاس با هزینه‌هایی که ما داشتیم، نیست. حتی زمانی که به اهواز برگشتیم نیز از ما تشکر نکردند و این بی‌مهری در حالی بود که سرمربی تیم‌ملی اشاره داشت که خوزستان همیشه در ورزش و به ویژه رشته فریزبی نابغه بوده است.

سعوی گفت: قرار بود رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان نشستی بابت قدردانی از ما داشته باشد که بعد هم گفتند شرایط برای برگزاری این نشست فراهم نیست ولی ما انتظار داشتیم که حداقل این نشست برگزار شود و حرف‌های ما را بشنوند تا برای طی کردن ادامه مسیر دلگرم شویم. امیدوارم هر چه سریعتر امکانات لازم برای این رشته در خوزستان که استعدادهای خوبی هم دارد، فراهم شود تا نخبه‌های ورزشی‌مان را بر اثر سهل‌انگاری از دست ندهیم.

وی عنوان کرد: ما به دلیل کمبود امکانات در پارک ساحلی و در سخت‌ترین شرایط و زمین چمن نامساعد تمرین می‌کنیم و آیا این حق ما ملی‌پوشان است؟ ما نیاز به حمایت و تشویق داریم و نباید این‌ها را از ما دریغ کنند زیرا تنها هدف ما افتخارآفرینی برای خوزستان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار