معاون اداره کل بهزیستی خوزستان:
معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی خوزستان از اجرای طرح «قلب مهربان» به منظور کمک به دانش آموزان تحت پوشش این سازمان در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 05 September 2018

مهران کریمیان اظهار کرد: طرح قلب مهربان با حمایت مردمی و با شعار «مهربانی ساده است» با هدف تهیه لوازم ضروری مورد نیاز برای ادامه تحصیل کودکان و نوجوانان محروم تحت پوشش بهزیستی خوزستان برگزار می شود.

کریمیان با اشاره به اهمیت برخورداری همه کودکان خوزستانی از امکانات لازم برای تحصیل افزود: بر اساس آمار حدود ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجو در سراسر استان به دلایلی همچون نداشتن سرپرست و یا معلولیت و آسیب تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته اند.

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی خوزستان همچنین ضمن بیان اینکه سازمان بهزیستی طرح حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان خیابانی را به منظور بازگشت آنان به تحصیل و کاهش آسیب های اجتماعی در دست اجرا دارد، ادامه داد: در طرح قلب مهربان، وسایل لازم شامل لباس، نوشت افزار، کیف و کفش را با کمک مردم نوع دوست استان تأمین کرده و به دست دانش آموزان نیازمند خواهیم رساند.

کریمیان اظهار کرد: این برنامه خیرخواهانه از ۱۷ شهریور ماه آغاز و تا اواخر مهر ادامه خواهد یافت و خیران می توانند با مراجعه به سایت www.behzistikhz.ir از طریق درگاه پرداخت الکترونیک در این طرح سهیم شوند.

وی تصریح کرد: همشهریان عزیز می تواند وجوه اهدایی نقدی خود را به حساب ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان واریز کرده یا با شماره گیری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰۴# کمکهای خود را به دست نیازمندان برسانند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار