معاون آموزش ابتدایی استان همدان با اشاره به اینکه ۲۷ هزار و ۲۷۱ دانش‌آموز سنجش شدند ، گفت: ثبت‌نام از تمام دانش‌آموزان در سامانه سناد صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۵۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 06 September 2018
یاسر نانکلی از سنجش صد درصدی دانش‌آموزان همدانی خبر داد و گفت: ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان در سامانه سناد انجام شده است.

به گزارش فارس، نانکلی در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تکلیف تابستانی آموزش و پرورش است که اولین روز مهرماه را به گونه‌ای برگزار کند که هیچ وقفه‌ای در امر تعلیم و تربیت نداشته باشیم، اظهار کرد: پروژه مهر ۹۷ امسال با چند هدف کار خود را آغاز کرد.

وی ایجاد فضایی بانشاط در سال تحصیلی، جلب توجه افکار عمومی نسبت به تعلیم تربیت و زمینه‎سازی برای حل مشکلات آموزش و پرورش بر اساس خلاقیت معلمان و مدیران را از جمله اهداف پروژه مهر عنوان کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه شعار امسال پروژه مهر «ساماندهی مطلوب با محوریت معلم و دانش‌آموز» است، گفت: برنامه‌ریزی‌های آن را انجام دادیم و ابلاغیه‌هایی برای روسای ادارات تابعه ارسال کردیم.

وی ارسال شیوه‌نامه پروژه مهر به ادارات تابعه، تدوین فرم‌های بازدید، تهیه تقویم زمان‌بندی و اولویت‌کاری با هدف تسهیل فعالیت‌های شورای پروژه مهر را از جمله عملکرد‌های دبیرخانه پروژه مهر خواند.

نانکلی با بیان اینکه ایجاد پورتال ویژه دبیرخانه و تهیه و انعکاس ۱۰۰ خبر را از جمله اقدامات در راستای پروژه مهر برشمرد و عنوان کرد: ارسال روزانه پیام از طریق اتوماسیون اداری با موضوع پروژه مهر را از دیگر اقدامات است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در کارگروه تعمیر و تجهیز ساماندهی فضای فیزیکی ۱۲ هزار و ۱۴۳ کلاس درس انجام گرفته است، تشکیل کارگاه‌های ثابت برای تعمیرات وسائل اقساطی، توزیع سرانه غذایی به میزان ۵۰۰ میلیون تومان و توزیع سرانه آموزشی به میزان ۷۰۰ میلیون تومان را از جمله خدمات برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار