استاندار جدید قم عنوان کرد:
حل مشکل آب قم، توجه به توسعه مدارس دینی و تقویت توریسم زیارتی، برنامه‌ریزی درست برای معماری شهری، تقویت ارتباط مدیران با مراجع تقلید، تقویت رابطه دانشگاه با حوزه علمیه و... از توصیه‌های رئیس جمهور در مورد قم بود.
کد خبر: ۶۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 22 July 2015
به گزارش تابناک قم، سیدمهدی صادقی در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و هم زبانی درهمه زمان ها و مکان ها باید جاری باشد و باید از همه ظرفیت های استان در جهت پیشبرد اهداف آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به این که باید در همه ابعاد به گونه ای کار کنیم که در کشور و جهان اسلام نمونه باشیم گفت: در جلسه هیات دولت رییس جمهوری توصیه هایی داشت که قم استانی کاملا ویژه است و باید در فرهنگ اجتماعی و سیاسی کارها متناسب با شان مردم این استان انجام شود.

وی افزود: رئیس جمهور تأکید کرده که وظیفه مسئولان در توسعه استان قم سنگین و خطیر است.

به گفته وی حل مشکل آب قم، توجه به توسعه مدارس دینی و تقویت توریسم زیارتی، برنامه‌ریزی درست برای معماری شهری، تقویت ارتباط مدیران با مراجع تقلید، تقویت رابطه دانشگاه با حوزه علمیه و... از دیگر توصیه‌های رئیس جمهور در مورد قم بود.

صادقی افزود: رئیس جمهور تأکید کرده که مبنای ما در همه زمینه‌ها، اعتدال است و با هر خشونتی مخالف است، بنابراین بنده نیز به عنوان نماینده دولت به همین نکات تأکید دارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
رهبر معظم انقلاب و رویسای جمهور همیشه در مورد قم سفارش میکنند اما به اعتراف خود مسولان قم قبل و بعد انقلاب پیشرفت خوبی نداشته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار