نصیری خبر داد:
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری مراسم بدرقه از ورزشکاران خوزستانی شرکت‌کننده در رقابت‌های پارآسیایی جاکارتا خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 09 September 2018

ابراهیم نصیری اظهارکرد: این مراسم 24 یا 25‌ شهریورماه با حضور استاندار خوزستان برگزار خواهد شد و از 19 ورزشکار خوزستانی شرکت‌کننده در رقابت‌های پارآسیایی تجلیل می‌شود. امیدوارم ورزشکاران خوزستانی که آماده حضور در این پیکارها هستند، مدال‌های خوش رنگی را کسب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که علت برگزار نشدن مراسم بدرقه از ورزشکاران آسیایی چه بود؟ گفت: تصمیم داشتیم این مراسم را هم برگزار کنیم ولی با توجه به این‌که ورزشکاران خوزستانی در اردوهای فشرده تیم‌ملی حضور داشتند این مراسم برگزار نشد ولی با توجه به اینکه بخشی از اردوهای‌ ورزشکاران پارآسیایی در استان خوزستان برگزار می‌شود، می توانیم این مراسم را برگزار کنیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به نفرات اعزامی به رقابت‌های آسیایی جاکارتا، عنوان کرد: علی مکوندی در رشته وزنه‌برداری، حامد حدادی در رشته بسکتبال، مهرداد مردانی در رشته کشتی، افشین نوروزی در رشته تنیس‌روی‌میز، احسان خادمی در رشته دوچرخه‌سواری و جبیره، دلفی و آغاسی در رشته فوتبال، هشت ورزشکار خوزستانی شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی بودند که از آ‌ن‌ها نیز قدردانی خواهد شد. همچنین در این پیکارها تنها مردانی موفق به کسب مدال برنز شد.

وی در ادامه بیان کرد: طی نامه‌هایی به هیات‌هایی از جمله فوتبال، کشتی، تنیس‌روی‌میز و وزنه‌برداری خواستار توضیح در خصوص دلایل عدم توفیق در مدال‌آوری بوده‌ایم و از روسای هیات‌های مربوطه خواسته‌ایم هر چه سریع‌تر علت را به ما اعلام کنند، البته کشتی موفق به کسب مدال شد ولی نسبت به مسابقات آسیایی گذشته، با کاهش سهمیه در تیم ملی مواجه بودیم که باید دلایل آن بررسی شود.

نصیری در ادامه با بیان این‌که تا پایان سال 97 میزبانی‌های بین‌المللی و کشوری در 21 رشته را در استان خوزستان خواهیم داشت، گفت: در برنامه‌ریزی عملیاتی‌مان براساس طرح هدف‌گذاری که با مشورت و همکاری کارشناسان حوزه معاونت توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان انجام شد و همچنین قول آقای حیدری مبنی بر تامین برآوردهای ناشی از توافقات بین هیات‌ها و ادره کل ورزش خوزستان، مرحله اول کمک‌ به هیات‌های ورزشی تا دو سه روز آینده به حساب هیات‌های ورزشی واریز می‌شود و مابقی تعهدات نیز چه در قالب پشتیبانی از اعزام‌ها و چه حمایت از میزبانی‌ها تا پایان سال محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: خودمان هم می‌دانیم که در کمک‌رسانی به شهرستان‌ها و هیات‌های استانی، کمی خوب عمل نکرده‌ایم که بخشی از این مهم نیز به دلیل شرایط فعلی اقتصادی کشور است ولی مدیرکل ورزش قول حمایت و تامین مسایل مالی را تا پایان سال داده است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پیش‌بینی 720 اعزام با احتساب 10 درصد رشد به نسبت سال گذشته برای سال جاری در نظر گرفته شده است. همچنین در بخش میزبانی ها و اعزام‌ها تمام مولفه‌های مالی مربوطه برآورده هزینه شده است و سهم اداره‌کل و آورده هیات‌ها و اسپانسرها و فدراسیون‌ها در سند عملیاتی پیش‌بینی شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ابراهیم نصیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار