رئیس هیئت ورزش همگانی استان قم از ارتقای رکورد طناب زنی کشور توسط یک ورزشکار قمی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 09 September 2018

به گزارش تابناک قم، اسماعیل زند اظهار داشت: تیم طناب زنی هیئت ورزش همگانی استان قم که به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده بود موفق شد ۴ مدال از این مسابقات کسب کند که رخداد مهم‌تر، شکسته شدن رکورد طناب زنی کشور توسط یک ورزشکار قمی بود.

وی افزود: در این مسابقات که به میزبانی آمل برگزار شد تیم اعزامی استان قم با کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره توسط محمد احمدی و حمید سبزی به کار خود پایان داد و رکورد طناب زنی ایران نیز توسط محمد احمدی ارتقا پیدا کرد.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان قم گفت: برگزاری کلاس مربیگری توجیهی رشته فریزبی در بخش آقایان و بانوان، یکی از اقدامات هیئت ورزش همگانی بود که روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم پایان یافت و مربیان قمی در این دوره، آموزش دیدند.

زند بیان داشت: تیم روپایی و مهارت‌های فردی کار با توپ استان قم نیز به نمایندگی از هیئت ورزش همگانی قم در مسابقات قهرمانی کشور در شهریار شرکت کرد همچنین به عنوان گامی در جهت رشد و توسعه ورزش همگانی در بخش‌های تابعه استان قم همایش پیاده رو خانوادگی در بخش سلفچگان روز جمعه ۱۶ شهریور ماه برگزار شد.

وی عنوان کرد: همچنین همایش پیاده روی خانوادگی ویژه کارکنان بانک ملی استان قم با مشارکت هیت ورزش‌های همگانی قم، روز جمعه به انجام رسید و خانواده‌های پرسنل این بانک در این همایش عمومی شرکت کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار