رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در سال زراعی ۹۶-۹۷ بیش از ۲۴۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.
کد خبر: ۶۵۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 11 September 2018

247 هزار تن گندم از کشاورزان قزوین خریداری شد

به گزارش تابناک قزوین،فاطمه خمسه روز سه شنبه در دیدار با  محمود محمودی مدیر سازمان تعاون روستایی و معاونین و مدیران این سازمان به کسب عنوان برتری سازمان در تولید محصولات زراعی اشاره کرد و گفت: در سال زراعی جاری یک برنامه ریزی منسجم و هماهنگ طرح تولید با کیفیت محصولات استراتژیکی همچون گندم و کلزا در سازمان تدوین و اجرا شد.

به گفته وی در این سال علاوه بر اینکه خرید محصول گندم و کلزا نسب به سال های گذشته رشد قابل توجه ای داشته، محصول خریداری شده نیز از کیفیت بسیار بالا و سن زدگی پایینی برخوردار است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در سال زراعی ۹۶-۹۷ بیش از ۲۴۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان نسبت به تعهد ایجاد شده برای سازمان بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.

خمسه در ادامه به روند تولید کلزا در استان اشاره کرد و گفت : همچنین طی این مدت بیش از ۱۲ هزار تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شد و از این حیث استان قزوین جزء استان های برتر در زمینه تولید کلزا شد.

وی در ادامه از سعی و تلاش کلیه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی و دستگاههای تابعه، بهره برداران و کشاورزان در کسب این موفقیت قدردانی کرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین هم در این دیدار با تبریک کسب این موفقیت به رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: این موفقیت با درایت، برنامه ریزی جنابعالی و مجموعه سازمانی حاصل شده است.

محمود محمودی گفت : تعاون روستایی و اتحادیه ها و تعاونی های زیر مجموعه آماده همکاری و همراهی با سازمان برای توسعه بخش کشاورزی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار