تابناک کهگیلویه وبویر احمد
حال چند مدتیست که یک نوع فضای جدید در استان ما باب شده که گویا فعلا هم دور و بر امامان جمعه می گردد
کد خبر: ۶۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 25 July 2015
روزگار عجیبی شده!در عصر ارتباطات درز کوچکترین خبر به رسانه ها یعنی پخش در بلندترین شعاع ممکن.یک شیوه تبلیغاتی می تواند هم مفید باشد هم مضر.بر همین اساس یک نوع دیپلماسی جدیدا بوجود آمد آنهم دیپلماسی بالکنی که آقای ظریف به بهترین وجه ممکن از آن در راستای رسیدن به اهداف خوب بهره برد.
حال چند مدتیست که یک نوع فضای جدید در استان ما باب شده که گویا فعلا هم دور و بر امامان جمعه می گردد وآن هم اکثرا نامه های اعتراضی به ائمه جمعه هست. البته نقد هر شخصی خوب و در جامعه اسلامی بسیار هم ارزنده است.اما بعضی مسائل جنبه فرهنگ یک جامعه را هدف دارد.
مسئله جدید نامه های اعتراضی به امامان جمعه می تواند هم خوب باشد هم بد.می تواند خوب باشد از آن جهت که امامان جمعه متوجه شوند زیر تیغ تیز نقد هستند و از این طریق هم دانش خود را به روز کنند وهم خیلی احساس نکنند هر کاری دلشان خواست بکنند ویا هر حرفی دوست داشتند بزنند. می تواند بد باشد از این جهت که کسانی دنبال خیر وصلاح جامعه نباشند واین موضوع از طرف کسانی مطرح باشد که اغراضی سیاسی وگاها تفرقه افکنانه داشته باشند .
به هر صورت پس از نامه فرماندار دنا به امام جمعه پاتاوه که مملو از ادبیات تحقیر آمیز بود حالا نامه به امام جمعه چرام مطرح شده که آنهم کمی حساسیت ها را بالا می برد.
امید است کسانی که دست به قلم دارند فقط ننویسند. بلکه فارغ از مسائل سیاسی وجناحی وبدون حب وبغض قلم بزنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید علی رضوی
|
United States
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
با سلام واحترام به انتقاد کنندگان درمورد سخنان امام جمعه وبا احترام به امام جمعه محترم واین جایگاه فرهنگی شهرستان لازم است نکاتی را عرض کنم ۱- آز حساسیت اقایان نسبت به فرهنگ قومیت ووجود طوایف گوناگون در شهرستان تشکر میکنم اما خداوککیلی بعضی از لباسها ومدل زیر شلوارها در شهر چرام کجای فرهنگ ونژاد های این منطقه بوده بر گردید به چند دهه پیش ایا این مدل لباس ما بود اگه میخواهید به فرهنگ قبل برگردیم این راهی که میرویم به ترکستان یا کردستان است با احترام به قوم کرد
۲- اگه در مورد شهر وشرستانی حر ف میزنیم باید متوجه باشیم که شهر نشینی اداب و رسوم خاص خودش رو دارد نمیشود هم شهری بود وهم روستایی اگر شهر هستیم که هستیم باید دامداری ونگهداری حیوانات محلی را به روستا انتقال داد نمیشود شهری پاک وبا تروات داشت وای هنوز سگهای ولگرد وگاوهای خیابانی را بوی بدشان راتحمل کرد وپر خیابان هنوز شاهد صحنه های زنندهذعدم بهداشت بود ۳-درمورد شهرستانی گفتید خدا وکیلی چند تا جاده روستایی وعشایری بعد از شهرستانی شدن ما اسفالت وزیر یازی شده وهنوز مدیریت ان هم تغییر نکرده یک جاده روستایی عشایری طسوج چرام دارین ببینید چه بلای سزش اومده اگه سازمان بازرسی با وجدانی دراین استان باشه که...... باید پیگیری کند که چه بوده وچه شده .۴- درمورد مسائل فرهنگی نوشتید بله شهرستان چرام در سطح استان اظهر منالشمسه وچراغ منوری است در استان اما همین هم با عملکرد عده ای دچار خدشه شده از بروز حوادث گوناگون واین که تا بخواهند با یک منکری برخورد شود عصبیت ها ی قومی قبیله ای مانع از اجرای قانون ونهی از منکر میشود . ایا تابحال از خود پرسیدهایم که در مورد مسائل فر هنگی چه کردیم ایا بنر زدن وپوستر پخش شدن را کار فرهنگی میدانید یا رسیدگی به زیر ساختهای فرهنگی که عبارتند از رعایت حقوق شهروندی .اخلاق اسلامی .سبک زندگی شهری. رعایت اداب اسلامی . .......۵_ ضمن احترام به همه میشود انتقاد وطرح مشکلات را بالحنی ملایمتر مطرح کرد وشاید هم چند بتر تکرار سده ولی عمل نشده وجبور به این تعابیر شد که بازهم صواب نیست ۵ - اگر کسی باشد که انتقاد کند باید به وضعیت این شهر رسیدگی کرد کو گوش شنوا شهر ارواح است شهر جنگ زده هم اینطوری نیست همش چاله چوله همش دست اندازی خیبانها که چه بگیم اما درسایه همانگ بودن مسئولین کسی پیگیری نمیکند وفقط جناح باشد ودیگه کاری به کار کردن مطرح نیست اما اگه یه صدایی غیر از صدای هماهنگ‌بیرون امد باید خفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار