وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
وزیر بهداشت و درمان گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان شوش از متوسط کشوری پائین تر و نسبت به شهرستانهای همجوار پائین تر است.
کد خبر: ۶۶۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 27 September 2018

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نوسازی و بازسازی بیمارستان نظام مافی شوش گفت: نسبت به چهارسال قبل تحول خوبی در بخش بهداشت و درمان شوش شده و خدمات خوبی در سطح شهرها و روستاها ارائه شده است.

به گزارش"تابناک"؛ قاضی زاده هاشمی افزود: شوش همچنان فاصله زیادی در بخش بهداشت و درمان با استاندارد کشوری دارد که باید بیمارستان در حال ساخت 164 تختخوابی شوش تکمیل شود.

وی با تاکید بر لزوم اضافه شدن حداقل 150 تخت بیمارستانی و تجهیزات جدید در شوش اظهار داشت: باید حدود 300 تخت بیمارستان در این شهر داشته باشیم تا بگوییم وضعیت در این شهرستان خوب است نه عالی.

وی گفت: در بازدید از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان شوش تصمیماتی اتخاذ شد که تلاش خواهیم کرد این تصمیمات شامل MRI، تکمیل بیمارستان جدید، پایگاه اورژانس، تامین پزشک متخصص و بیماران خاص امکاناتی نیاز دارند که با تصمیماتی که اتخاذ شده به تدریج این مشکلات رفع می شوند.

هشت طرح بهداشتی و درمانی روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درشهرستان شوش به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل بلوک زایمان حضرت مریم(س)، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی حضرت دانیال نبی(ع)، مراکز خدمات جامع سلامت سید حمادی، خویس، محمد صافی، محمد شقاطی و خلف مسلم و همچنین ICU بیمارستان نظام مافی شهر شوش می باشند.

برای احداث این طرح ها بیش از 6 هزار مترمربع مساحت دارند و بیش از 160 میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار