همزمان با فصل پاییز سینماهای اصفهان نیز با اکران فیلم‌های منتخب سینمای ایران، علاقمندان به هنر هفتم را به سالن‌های سینمایی دعوت می‌کند.
کد خبر: ۶۶۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 30 September 2018

به گزارش تابناک : همزمان با فصل پاییز سینماهای اصفهان نیز با اکران فیلم‌های منتخب سینمای ایران، علاقمندان به هنر هفتم را به سالن‌های سینمایی دعوت می‌کند.

فیلم سینمایی "جاده قدیم" تازه‌ترین اثر سینمایی منیژه حکمت است که به تازگی در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان و مجموعه سینمایی سیتی سنتر به روی پرده رفته است.

در خلاصه فیلم "جاده قدیم" آماده است که "در شب سال نو مینو به خانه باز نمیگردد ..."، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش و هدی زین العابدین از بازیگران این فیلم هستند.

"سوفی و دیوانه" نام دیگر اثر مهدی کرم‌پور است که در این روزهای پاییزی بر پرده سالن سینمایی چهارباغ اصفهان اکران می‌شود.

امیر جعفری، به آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، سعید امیر سلیمانی، الهه حصاری و حضور رضا یزدانی بازیگران این فیلم هستند که در خلاصه این فیلم آماده است "من مست و تو دیوانه، ما را که برد خانه".

هومن سیدی نیز  فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" این روزها در سینماهای اصفهان دارد که خلاصه این فیلم آمده است: "میگن اگه چوپان نباشه گوسفندها تلف میشن، یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن، چون مغز ندارن. هرکی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز... چوپان حکم پدر گوسفندهارو داره، آدم بدون پدر هیچی نیست"

نوید محمد زاده، فرید سجادی حسینی و فرهاد اصلانی با حضور نازنین بیاتی - با معرفی نوید پور فرج، مرجان اتفاقیان و هامون سیدی در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی " تنگه ابوقریب" روایتی است از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی که در آن امیر جدیدی، جواد عزتی، مهدی پاکدل، حمیدرضا آذرنگ، مهدی قربانی، بانیپال شومون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که بر پرده پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.

فیلم سینمایی شعله‌ور به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده به تازگی در پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است که امین حیایی، دارا حیایی، زری خوش‌کام، پانته‌آ مهدی‌نیا، مژگان صابری و بهمن پرورش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شعله‌ور مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فیلم سینمایی "دم ‌سرخ‌ها" تازه ترین اثر آرش معیریان بوده که اکران آن به تازگی در پردیس سینمایی چهارباغ آغاز شده است.

جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی، جمال اجلالی و سعید پیردوست در این فیلم به ایفای نقش پرداختند که در خلاصه آن آماده است که "برای فرار از حقیقت خوابیدیم و کابوس دیدیم."

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار