مدیرکل کار خوزستان:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان رتبه ۲۸ اداره کل کار خوزستان در عملکرد شش‌ماهه سال ۹۷، صحت ندارد و خوزستان بر اساس نامه وزارت، در جایگاه نخست قرار دارد.
کد خبر: ۶۶۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 02 October 2018

سید نور محمد پور اظهار کرد: خبر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان رتبه ۲۸ اداره کل کار خوزستان در عملکرد شش‌ماهه سال ۹۷، صحت ندارد و آمار ۶ ماهه هنوز صادر نشده است.

وی انتشار اینگونه لیست‌ها را شیطنت رسانه‌ای دانست و گفت: این لیست در ابتدای شهریور ماه و تا قبل از پایان مهلت ارسال آمار ۶ ماهه از استان‌ها به مرکز تنظیم شده و استان‌های بسیاری از جمله خوزستان در آن زمان، آمار خود را ارائه نداده بودند؛ این‌گونه لیست‌ها رتبه‌بندی عملکرد نیست و به منظور تسریع استان‌ها در ارسال آمار تنظیم می‌شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رتبه نخست عملکرد اداره کل کار خوزستان در مجموع شاخص‌های وزارت، عنوان کرد: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد تیم‌های خود ارزیابی استان‌ها که در تیر ۹۷ از وزارت صادر شده، خوزستان در رتبه نخست قرار گرفت و استان‌های گیلان، مازندران، یزد، کرمانشاه و تهران در رتبه‌های بعدی هستند.

وی افزود: این ارزیابی در حوزه‌های روابط کار، اشتغال و توسعه کار آفرینی، امور تعاون و حوزه پشتیبانی و توسعه منابع استانی است.

محمدپور بیان کرد: در اجرای طرح تسهیلات اشتغال روستایی نیز استان خوزستان در شاخص طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل که در واقع نتیجه فرآیندهای بررسی طرح‌ها و رسیدگی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری می‌باشد، از استان‌های برتر کشوری است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار