معاون وزیر و رئیس موسسه آموزشی عالی علمی و کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید بسیاری داشته اند، گفت: اقدام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم در ایجاد مرکز نوآوری گردشگری حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری در عمل به اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۶۶۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 04 October 2018

به گزارش تابناک قم، ژیلا سجادی در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز نوآوری گردشگری قم که در شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه پویایی و شکوفایی در گرو خرد و عقلانیت است، بیان کرد: چنین خرد و عقلانیتی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد.

معاون وزیر و رئیس موسسه آموزشی عالی علمی و کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه راه اندازی مراکز علمی کاربردی مرهون دغدغه های شخص وزیر کشور نسبت به مسئله آموزش است، بیان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی در مراکز علمی کاربردی مورد توجه قرار می گیرد و ما در مراکز علمی کاربردی وزارت کشور تلاش می کنیم که به نیازهای خود پاسخ دهیم.

سجادی با بیان اینکه مراکز علمی کاربردی می توانند پتانسیل های بالقوه را بالفعل کنند، افزود: در عرصه گردشگری نوآوری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید بسیاری داشته اند، گفت: اقدام دانشکده علمی کاربردی شهرداری قم در ایجاد مرکز نوآوری گردشگری حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری در عمل به اقتصاد مقاومتی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار