سخنگوی فرماندهی مرزبانی خوزستان هشدار داد:
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: زائران از عکسبرداری و فیلمبرداری از مناطق و اماکن مرزی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۶۶۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 06 October 2018

سرهنگ سلیمان کیانی اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و تجمع عظیم شیعیان جهان در این حماسه فرا ملی، زائران و هم وطنان به منظور تسهیل تردد خود در دوپایانه مرزی شلمچه و چذابه خوزستان باید نکاتی را رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به آلوده بودن مسیرها و مناطق مرزی به مین و آثار به جا مانده از جنگ تحملی لذا زائرین محترم به تابلوهای حریم امنیتی مرز نصب شده در مسیر توجه و از ورود به مناطق ممنوعه خودداری کنند؛ همچنین از دست زدن به اشیای مشکوک و ورود به مناطق علامت گزاری شده و آلوده به مین خودداری و به هشدارهای مأموران مرزبانی در پایانه های مرزی توجه داشته باشند.

سخنگوی مرزبانی خوزستان با اشاره به استقبال بیش از پیش زائران در اربعین ۹۷ و ایجاد بسترهای مناسب برای خدمت رسانی به آنها تصریح کرد: توصیه می شود زائران از پارک کردن خودروهای خود در مسیرها و بیرون از پارکینگ ها اجتناب و از به همراه داشتن وسایل قیمتی و یا اضافی پرهیز کنند.

سرهنگ کیانی ادامه داد: در طول مسیر مراقب کودکان و افراد خردسال باشند و در راستای تسهیل تردد سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا انشالله خدمات رسانی به نحو مطلوب انجام شود.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خوزستان بیان کرد: زائران در صورت امکان از خوراکی و آشامیدنی های بسته بندی شده و بهداشتی استفاده و در صورت بروز مشکل به بهداری های سیار در طول مسیر مراجعه کنند تا سفری توأم با صحت و سلامتی داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: زائران از عکسبرداری و فیلمبرداری از مناطق و اماکن مرزی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق جدا خودداری کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار