رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان خبر داد:
رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه استقرار رسمی و شروع خدمات‌رسانی مواکب از پنجم صفر آغاز می‌شود، بر لزوم تامین امنیت مواکب تاکید کرد.
کد خبر: ۶۶۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 08 October 2018

حجت الاسلام سید محمود موسوی در جلسه ستاد اربعین که در مرز چذابه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 70 درصد مواکب در شلمچه مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به استقرار 60 موکب در کشور عراق افزود: همچنین800 موکب در سطح استان خوزستان شناسنامه‌دار شده و 500 موکب نیز برای اخذ شناسنامه اقدام کرده‌اند.

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان، مردم خوزستان به ویژه مواکب برای پذیرایی از زائران حسینی آمادگی صددرصدی دارند.

موسوی تصریح کرد: هرچند در حال حاضر تعدادی از مواکب مستقر شده‌اند اما استقرار رسمی و شروع خدمات رسانی آن‌ها از پنجم صفر آغاز می‌شود.

وی گفت: گروه "مشایة الاهواز" حرکت خود را از دوم صفر از مناطقی از جمله کوی علوی، عین 2 و سایر نقاط اهواز و خوزستان شروع می‌کنند و به شکل پیاده‌روی تا کربلا خواهند رفت. امنیت این گروه مساله بسیار مهمی است زیرا جمعیت فوق‌العاده زیادی هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان با اشاره به استقبال خوب از ساخت و ساز در پایانه چذابه بیان کرد: مساله بعدی امنیت مواکب است که باید در خصوص آن راهکاری اندیشیده شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار