مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:
قاسمی گفت: همه دستگاه های اداری در زمینه تعلیم و تربیت می توانند نقش داشته باشند و افزایش مشارکت با نهادهای مختلف راهکار پیاده کردن برنامه های پویا در آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۶۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 26 July 2015
به گزارش تابناک مازندران ،سید علی قاسمی در جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان اظهار داشت: همه دستگاه های اداری در زمینه تعلیم و تربیت می توانند نقش داشته باشند و افزایش مشارکت با نهادهای مختلف راهکار پیاده کردن برنامه های پویا در آموزش و پرورش است.
سید علی قاسمی تروجنی با بیان اینکه هر مدرسه دارای یک انجمن اولیا و مربیان است و اگر مدیریت درستی انجام شود حوزه مشارکت پویاتر خواهد شد.
دبیر شورای آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: تنظیم کردن برنامه همه نهادهای فرهنگی و همگام سازی روش ها و برنامه های عملیاتی در بسترسازی مناسب فضای فرهنگی اثرگذار است.
قاسمی همچنین بیان کرد: با افزایش تعامل رسانه ها به عنوان نهادهای اجتماعی اثرگذار که در تعلیم و تربیت نقش دارند می توان اثربخشی مناسبی بر فرهنگ داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: امروز دانش آموزان با تهدیدهای فرهنگی مواجه هستند و بروز تهدیدهای بیرونی و درونی از عواملی است که در مسیر بالندگی نسل نو چالش برانگیز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار