رئیس اداره پست خرمشهر:
رئیس اداره پست خرمشهر گفت: امانتداری مهمترین شاخصه اداره پست است، ما امین و محرم راز مردم هستیم و بر همین اساس ارتباط ما با مردم تناتنگ است.
کد خبر: ۶۶۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 13 October 2018

عبدالقادر ابلقی امروز با اشاره به اهمیت پست، اظهار کرد: اداره پست از قدیمی‌ترین ارگان‌ها در سرتاسر جهان است، این مسئولیت مهم در زمان دفاع مقدس نیز نقش ویژه و اساسی داشت.

وی عنوان کرد: امانتداری مهمترین شاخصه اداره پست است، ما امین و محرم راز مردم هستیم و بر همین اساس ارتباط ما با مردم تناتنگ است.

رئیس اداره پست خرمشهر با اظهار گله از عدم توجه مسؤلان به اداره پست شهرستان، گفت: بنده از مسؤلان شهرستان به ویژه فرماندار ویژه گله دارم که در روز پست حتی پیام تبریکی به مجموعه ما نگفتند و متاسفانه این روز مهم را فراموش کردند.

ابلقی عنوان کرد: مردم خرمشهر بر سر ما منت گذاشتند و به صورت مستقیم و غیر مستقیم، حضوری و غیرحضوری روز پست را به بنده و همکارانم تبریک گفتند و ما از این محبت شهروندان ممنون هستیم.

وی با تأکید بر اینکه پست همیشه حامل خبرهای خوب است، اظهار کرد: از روز اول مهر تاکنون ۱۲ هزار بسته وارده و ۱۶ هزار بسته صادر داشتیم، گرچه مردم حق دارند که بسته‌های آنها در اسرع وقت به دستشان برسد، اما بعضا با وجود پرکاری مجموعه پست، بسته‌های شهروندان با تاخیر به آنها می‌رسد و بنده به عنوان رئیس اداره پست خرمشهر از همه شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

ابلقی عنوان کرد: آدرس صحیح مهمترین شاخصه برای رسیدن به هنگام بسته‌ها است و متاسفانه نبود آدرس صحیح در برخی بسته‌های پستی باعث تاخیر و کندی در ارسال بسته‌ها می‌شود که از همه مردم خواستارم آدرس، کدپستی و کدملی خود را به صورت کامل و دقیق وارد کنند.

وی افزود: آدرس‌های اشتباه از مشکلات اداره پست است، به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی خیلی از خیابان‌های خرمشهر خراب، جابه‌جا، عریض و... شدند و به همین دلیل در ارسال بسته‌ها با مشکل مواجه می‌شویم، از طرفی در خرمشهر پلاک‌کوبی صورت نگرفته است و هنوز پلاک‌ها به صورت سنتی و ممیزی قید می‌شود، این امر باعث تاخیر در ارسال بسته‌ها و نارضایتی مردم می‌شود.

ابلقی با اشاره به حمایت اداره کل پست خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند از اداره پست خرمشهر، گفت: در ابتدا امکانات ما کم بود، اما با حمایت مدیرکل استان زمینه افزایش کمک و امکانات فراهم شد و سازمان منطقه آزاد اروند نیز در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف حمایت‌های خوبی از اداره پست خرمشهر کرده است و بر همین اساس ۸ دستگاه موتور و ۴ خودرو به پست خرمشهر اختصاص پیدا کرد و از طرفی بازسازی و نوسازی اداره نیز مدنظر قرار گرفته شد.

وی اظهار کرد: ما در اداره پست ۸ نفر بسته‌های شهری و ۳ نفر بسته‌های روستایی را منتقل می‌کنند، همچنین با یک نفر قراردادی بسته شده است تا با ماشین شخصی خود بسته‌های بزرگ را جا‌به‌جا کند.

رئیس اداره پست خرمشهر گفت: حفظ آراستگی، توزیع به روز و دقیق محصولات، صحیح و سالم رساندن محصولات، تحویل درست به صاحب محصول و امانتدار بودن از ویژگی‌های یک پست‌چی است.

وی با تاکید بر اینکه پست یک سازمان خدماتی و اجرایی است، اظهار کرد: مهمترین توقع ما از ادارات این است که محصولات را تحویل اداره پست دهند، اما غالب ادارات و ارگان‌ها محصولات خود را تحویل بخش خصوصی با قیمت بالا می‌دهند، در حالی که اداره پست با نصف قیمت بخش خصوصی محصولات را به مقصد موردنیاز جا‌به‌جا می‌کند.

وی افزود: برخی از مسؤلان ادارات با پست خرمشهر همکاری نمی‌کنند، بنده پیشنهادات خوبی برای شهردار خرمشهر دارم اما متاسفانه هیچگاه جوابگو ما نبوده است، اما از ادارات ثبت احوال، ثبت اسناد و پزشکی قانونی شهرستان به دلیل همکاری با ما تشکر و قدردانی می‌کنم.

ابلقی با انتقاد از عدم همکاری مسؤلان شهرستان، اظهار کرد: از میان مسؤلان شهرستان فقط معاون سیاسی فرمانداری و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرمشهر روز پست را به ما تبریک گفتند اما سایر اعضای شورای شهر و مابقی مسؤلان ما را فراموش کردند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: پست ، خرمشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار