شب گذشته/
تابناک: شب گذشته ساعت 21:50 دقیقه چند واگن از یک قطار مسافربری، که مشهد را به مقصد اصفهان ترک کرده بود از خط خارج شد و با وجود اینکه هیچ مصدوم و کشته ای نداشت، چند ساعتی مسافران را معطل کرد.
کد خبر: ۶۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲ 27 July 2015

شب گذشته ساعت 21:50 دقیقه چند واگن از یک قطار مسافربری، که مشهد را به مقصد اصفهان ترک کرده بود از خط خارج شد و با وجود اینکه هیچ مصدوم و کشته ای نداشت، چند ساعتی مسافران را معطل کرد.

در همان چند ساعت نخست در سطح شبکه های اجتماعی این خبر گسترش یافت اما با این وجود هنوز دلیل خروج قطار از خط مشخص نیست و مسئولان مربوط در حال بررسی آن هستند.

گفته می شود که تعداد واگن بیشتر بود برخی منابع خبری حتی از خروج 8 واگن خبر داده اند اما صحت خروج 3 واگن تأیید شده است.

**مسافران با 5 ساعت تأخیر به اصفهان می رسند**

با این وجود، مدیر روابط عمومی راه‌آهن اصفهان در گفت‌و گو یکی از رسانه ها با اشاره بهاینکه این حادثه در محدوده استان اصفهان رخ نداده و اطلاعات کاملی نسبت به این موضوع نداریم، تاکید کرده هنوز مسافران این قطار به اصفهان نرسیده اند.

ساکی با بیان اینکه قطار در یکی از ایستگاه های طبس سر تقسیم خط ریل از مسیر خارجشده بود، تاکید کرد: قطار مسافری نورالرضا از مقصد مشهد به اصفهان با 5 ساعت تاخیر در ساعت 14:30 دقیقه وارد ایستگاه راه اصفهان می شود.

وی با تاکید بر اینکه این حادثه مصدوم نداشته است، گفت: واگن های خارج شده از ریل به روی خط بازگشته است.

مدیر روابط عمومی راه‌آهن اصفهان همچنین تصریح کرد: براساس قانون اگر قطاری بیش از 4 ساعت تاخیر داشته باشد هزینه بلیت قطار، به مسافران بازگردانده می شود.

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی نیز در خصوص این حادثه، اعلام کرد: در حال حاضر مسیر راه آهن طبس - مشهد باز است و مشکلی در این راستا وجود ندارد؛ ‌با تلاش متخصصان فنی راه‌آهن هم‌اکنون تمام قطارهای این محور طبق برنامه به تردد خود ادامه می‌دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
جدی؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ایران دیگه انتظاری نباید داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :