يونسي در مراسم افتتاح نمايشگاه مهارت ، صنعت و اشتغال
عليرضا يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران كه در مراسم افتتاح نمايشگاه مهارت ، صنعت و اشتغال استان سخن مي گفت گسترش آموزش هاي فني و حرفه اي را موجب ارتقاء امنيت اجتماعي خواند.همزمان با هفته ملي مهارت نمايشگاه مهارت ، صنعت و اشتغال در 32 غرفه با 832 متر مربع مساحت در محل نمايشگاه بين المللي مازندران در قائمشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 27 July 2015
در اين مراسم عليرضا يونسي معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران طي سخناني ضرورت توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي را برشمرد و گفت : گسترش آموزش هاي فني و حرفه اي موجب ارتقاء امنيت اجتماعي مي شود.
وي موفقيت جمهوري اسلامي ايران را در مذاكرات هسته اي تبريك گفت و افزود : راي مردم و انتخاب درست آنان در انتخابات رياست جمهوري امروز در مذاكرات هسته اي تجلي يافت .
يونسي اظهار داشت : نام ايراني امروز در جهان با عقلانيت ،صداقت ، عزت  و عدالت همراه شده است.
وي تاكيد كرد : امروز فضاي استان حركت به سوي توسعه و اشتغال است و آموزش هاي فني و حرفه اي در رسيدن به اين هدف نقش مهمي دارند.
يونسي مهارت آموزي را مولفه داصلي اشتغال پايدار خواند و گفت : سرمايه هاي بالقوه مازندران با مهارت آموزي و گسترش آموزش هاي كاربردي بايد براي توسعه همه جانبه استان مورد استفاده قرار گيرد .
وي خواستار مشاركت جدي دانشگاه ها در زمينه توسعه ، اقتصاد و صنعت استان شد و گفت : در اين راستا شناسايي مشاغل و مهارت هاي مورد نياز استان ضروري است
معاون سياسي امنيتي استانداري كيفيت بخشي آموزشهاي فني و حرفه را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد : با موفقيت در مذاكرات هسته اي بازار حاشيه كشورهاي حوزه درياي خزر فرصت خوبي براي كارآفرينان و توليدگران ما خواهد بود
وي در پايان توجه به فناوري در آموزشها ، بهره گيري از امكانات آموزشي ساير مراكز آموزشي و بنياد ملي نخبگان را براي توسعه آموزشهاي فني و حرفه مورد تاكيد قرار داد.
اين نمايشگاه در خوشه فرهنگ و هنر در رشته آموزشي و بيش از 21 حرفه ، در خوشه خدمات در 5 رشته و 26 حرفه ، خوشه كشاورزي در 3 رشته و 12 حرفه ، خوشه صنعت در 8 رشته و 36 حرفه و خوشه فناوري و راهبردي در 1 رشته و 2 حرفه تشكيل شده است .
در برگزاري اين نمايشگاه آموزش و پرورش ، بانك قرضا الحسنه مهر ، مجمع اور صنفي آموزشگاه هاي ا‍زاد استان ، بيمه البرز و صاحبان صنايع مشاركت دارند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار