فرمانده قرارگاه منطقه 4 عراق:
فرمانده قرارگاه منطقه 4 عراق گفت: زائرین میهمانان امام حسین(ع) هستند و بزرگواری زائرین از بزرگواری آن حضرت نشات گرفته است.
کد خبر: ۶۷۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 24 October 2018

 

سردار سلام جواد کاظم در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و نشست با فرمانده مرزبانی ناجا ایران که در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر امورات و هماهنگی های انجام شده فی ما بین، زائرین میهمانان امام حسین(ع) هستند و بزرگواری زائرین از بزرگواری آن حضرت نشات گرفته است.

وی افزود: این همکاری و خدمات‌رسانی، کوچکترین تلاش و زحمات ما در قبال کرامت و بزرگواری امام حسین(ع) است.

جواد کاظم تصریح کرد: ما آماده پذیرایی از زوار اربعین هستیم. آمادگی این را داریم که درب را روی زائرین باز کنیم و برایمان فرق نمی کند زوار ایرانی باشند یا از سایر نقاط دنیا بیایند و در آخر دلهایمان و قلبهایمان را برای زائرین باز می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما برای امسال نقشه راهی را مد نظر قرار دادیم تا پذیرای جمعیت عظیمی از زائران باشیم که با نقشه سال‌های گذشته تفاوت دارد. زائران و مسئولان این تغیرات را مشاهده کرده‌اند‌

فرمانده قرارگاه منطقه 4 عراق افزود: ما در زمینه همکاری‌ها و اقدامات انجام شده میان مقامات ایرانی و عراقی تشکر می‌کنیم به ویژه در زمینه برق و آب همکاری‌های خوبی با ما شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افزایش زوار طی روزهای آینده بیان کرد: امیدواریم طی روزهای آینده شاهد حضور تعداد بسیار زیادی از زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) باشیم تا بتوانیم به آنها نیز خدمات‌رسانی کنیم. از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت‌ها و اقدامات صورت گرفته، بررسی و رفع مشکلات زیرساخت‌های شلمچه عراق و همچنین گشودن گره‌های مواصلاتی تشکر می‌کنم.

جواد کاظم با اشاره به اقدامات و همکاری های دوجانبه ایران و عراق برای حضور زائرین در راهپیمائی اربعین حسینی، تصریح کرد: اقدامات و همکاری‌های بسیار خوبی از سه ماه گذشته میان دو کشور ایران و عراق برای تردد زوار اربعین حسینی صورت گرفته است. تلاش و اقدامات مردم عراق در راستای جابجایی زوار، اسکان، غذا و خدمات‌رسانی قابل وصف و انداه‌گیری نیست و مردم عراق منازل خود را روی زوار اربعین حسینی باز کرده‌اند و در حال خدمات‌رسانی به آنان هستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار