آیت‌الله حیدری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زیارت اربعین حسینی به عنوان مانور جهانی شیعه است که این حماسه میلیونی در سال‌های اخیر به صورت باشکوه برگزار شده است.
کد خبر: ۶۷۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 26 October 2018

آیت‌الله محسن حیدری با اشاره به حماسه اربعین حسینی، اظهار کرد: به برکت خون پاک و مطهر شهیدان ایران و عراق بستری بی نظیر در تاریخ برای زیارت امام حسین(ع) ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: زیارت اربعین حسینی به عنوان مانور جهانی شیعه است که این حماسه میلیونی در سال‌های اخیر به صورت باشکوه برگزار شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عشق به امام حسین(ع) فقط مختص به شیعه نیست، بلکه اهل‌سنت و حتی پیروان دیگر ادیان ارادت خاصی به حضرت سیدالشهدا(ع) دارند.

حیدری افزود: هر انسان پاک فطرت به امام حسین(ع) عشق و علاقه دارد و در مسیر اربعین شیعه و غیر شیعه به زوار امام حسین(ع) خدمت می‌کنند.

وی اظهار کرد: امام حسین نماد ایثار، فداکاری، عشق و محبت هستند و به همین دلیل همه انسان‌ها از ادیان مختلف تحت پرچم ایشان گرد‌هم آمده‌اند.

حیدری عنوان کرد: هزینه‌های اربعین و استقبال و خدمت به زائران عمدتا مردمی هستند و دولت‌ها جز زیرساخت‌ها و تامین امنیت هزینه زیادی نمی‌کند و در واقع عمده کار زائران بر عهده خود مردم است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار