فرمانده پلیس راهور خوزستان:
فرمانده پلیس راهور خوزستان گفت: حجم تردد زائران در مرزهای خوزستان بسیار سنگین اما ترافیک روان است.
کد خبر: ۶۷۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 24 October 2018

سرهنگ منصور جمشیدی اظهار کرد: تردد زائران بسیار سنگین اما حجم ترافیک روان و آرامی را در مرزهای شلمچه و چذابه داریم.

وی افزود: مشکل و اتفاق خاصی در مسیر مرزها گزارش نشده است. در مرز شلمچه تفکیک ترافیکی داشتیم و مسیرهای تردد عابرین پیاده و اتوبوس ها جداسازی شده است. همچنین مسیر خودروهایی که از سراسر کشور و خارج از کشور وارد این مرز می‌شوند، جداسازی شده‌اند.

فرمانده پلیس راهور خوزستان ادامه داد: مسیر تردد کامیون‌های باری به سمت پایانه شلمچه بار هدایت و مسیر پیاده‌روی زائرین اربعین حسینی جداسازی شده است.

جمشیدی بیان کرد: یک پارکینگ بزرگ 6 هکتاری در مرز شلمچه ساماندهی شده و چند پارکینگ دیگر نیز در نظر گرفته شده است تا زائرانی که با خودرو به این مرز مراجعه می‌کنند با مشکل پارک خودرو مواجه نشوند.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی و پلیس راهور از سراسر کشور به این منطقه آمده‌اند و همه با جان و دل پای کار و در حال خدمات‌رسانی به زائرین هستند.

فرمانده پلیس راهور خوزستان به بازگشت زائرین اشاره کرد و گفت: با وجود سنگین‌تر شدن میزان ترافیک، با توجه به اینکه زیرساخت‌های ما آماده است آمادگی کامل داریم تا پذیرای زائرین در بازگشت نیز باشیم.

وی از استقرار اتوبوس‌ها و خودروهای سبک در پایانه مرزی خبر داد و اظهار کرد: پایانه اتوبوس‌ها راه‌اندازی شده و اتوبوس‌ها در آن محدوده مستقر می‌شوند. همچنین خودروهای سواری در پارکینگ‌هایی که تهیه شده مستقر می‌شوند تا در برگشت زائرین از پایانه به مناطق خود بروند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راهور ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار