شهردار شادگان خبر داد
شهردار شادگان گفت: حدود یک ماه پیش حقوق یک ماه کارگران را پرداخت کردیم و در هفته آینده نیز حقوق یک ماه و نیم دیگر برای آنها واریز می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 25 October 2018

حسن مزبانی پور اظهار کرد: در روزهای گذشته تعدادی از کارگران واحد آتش نشانی شادگان در اعتراض به 8 ماه حقوق معوقه خود درب استانداری خوزستان تجمع کردند.

مزبانی پور ضمن تکذیب خبر تعداد 300 نفر کارگر معترض در فضای مجازی، تاکید کرد: تعداد کارگرانی که تجمع کردند 7 نفر بود و تصاویر این افراد و تعداد آنها وجود دارد. همچنین حقوق معوقه این کارگران نیز 8 ماه است که به اشتباه 9 ماه در فضای مجازی منتشر شده است.

مزبانی پور با اشاره به اینکه حقوق معوقه کارگران به 8 ماه پیاپی تعلق ندارد، گفت: 6 ماه از حقوق معوقه کارگران مربوط به سال 92 و پیش از حضور بنده در شهرداری است. در مدت زمان خدمت 50 ماهه من در شهرداری 2 ماه به این 6 ماه اضافه شده است که در حال حاضر در کل 8 ماه حقوق معوقه وجود دارد.

وی افزود: حدود یک ماه پیش حقوق یک ماه کارگران را پرداخت کردیم و در هفته آینده نیز حقوق یک ماه و نیم دیگر برای آنها واریز می شود. در سال ۹۷ تا الان حقوق ۵ ماه واریز شده و آخرین پرداختی مربوط به ۳۱ شهریور است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار