نماینده کهگیلویه بزرگ در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه مطرح کرد؛
نماینده مردم کهگیویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان که باحضور استاندار برگزار شد اظهار داشت: جناح بندی های سیاسی در این شهرستان باعث پسرفت و عقب گرد شهرستان میشود، اصولگرایی و اصلاح طلبی عناوین و دکان هایی بیش نیستند که باید جمع شوند.
کد خبر: ۶۷۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۲ 26 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ظهر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از بازدیدهایی که در سطح شهرستان کهگیلویه داشت، پایان بخش این بازدیدها شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه بود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار برگزار شد اظهار داشت: جناح بندی های سیاسی در این شهرستان باعث پسرفت و عقب گرد شهرستان میشود، اصولگرایی و اصلاح طلبی عناوین و دکان هایی بیش نیستند که باید جمع شوند.

عدل هاشمی پور ابراز داشت:القاب، عناوین و تعارفات روزمره  را باید کنار گذاشت و برای توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداشت، ما برای خدمت کردن آمدیم باید ببینیم خروجی مفید جلسات و نشست ها چیست و چه اقدامات موثری میتوان انجام داد؟

وی با اشاره به پیگیری طرح ها و خدمات انجام شده عنوان کرد:نمایندگان، اهل بازی های سیاسی و جناح بندی های خاص و مرسوم نیستند و تمامی تمرکز خود را در جهت پیگیری کارها میگذارند و کارهای مردم را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: چنانچه اقدامات پیگیری نشوند هیچ کاری در تهران انجام نخواهد شد و به سرانجام نخواهد رسید.

هاشمی پور تصریح کرد: تا زمانی که همفکری و خرد جمعی نباشد هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت و توسعه ای در کار نخواهد بود.

وی افزود: امروز در هر گوشه ای از کهگیلویه از نیروگاه دهدشت تا پتروشیمی و طرح آبرسانی به شهرستان های چهارگانه را که نگاه کنید شاهد تلاش و فعالیت هستیم و در این زمینه هماهنگی بسیار خوبی بین مدیران و نماینده وجود دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: دولت و نمایندگان همه در حال خدمت به مردم هستند، در همین مدت مبلغ ۱۴ میلیارد تومان از خیرین گرفته شده است که این اقدام ناشی از هماهنگی و پیگیری در همه امورات است.

هاشمی پور ابراز داشت: در جهت پیشبرد آب در بحث کشاورزی، اداره منابع آب و جهادکشاورزی باید هماهنگی لازم با هم را داشته باشند.

وی گفت: آبرسانی به شهرهای دهدشت و سوق با همکاری قرارگاه خاتم انجام در تابستان آینده خواهد شد.

وی عنوان کرد: جاده های ارتباطی سوق، دهدشت و چرام نیازمند برنامه ریزی و زمان بندی کوتاه مدت است تا در ایام دهه فجر افتتاح شوند.

هاشمی پور بیان داشت: عملیات اجرایی کارخانه سیمان بزودی صورت حواهد گرفت.

وی در پایان صحبت های خود گفت: پتروشیمی دهدشت با  ۲۷۷میلیون یورو در مناقصه تعیین تکلیف شد و تمامی کارهای آن مطابق برنامه پیش بینی شده و طبق روال عادی در حال پیشرفت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار